• S vali s

varning for nordea

Jag är supernöjd med Nordea och har så varit i alla år, alltid blivit trevligt bemött, aldrig blivit drabbad av "fel" dvs om det inte har varit jag som varit boven i dramat  - nej jag tänker inte byta bank bara för att du har haft otur

Den late får brått när det blir kväll
  • S vali s
    MrsMurphy skrev 2006-12-05 18:35:54 följande:
    teflonminne: Jag tror bara man har ett herrans oflyt i vanlig ordning!  Alla banker ställer nog till det mellan varven och vi kunder är ju rätt hysteriska när det gäller våra pengar så toleranströskeln är nog inte så hög! Går allt för lätt blir man fort dum...
    Precis, visa mig den bank med 100% nöjda kunder och jag kanske överväger att byta bank
  • S vali s

chrissepisse: Jag har hört av mig vid tre tillfällen till Nordea när jag behövt nya koder, har aldrig varit något som helst problem att få nya koder, trots att jag enligt deras "anteckningar" borde ha haft många, många koder kvar.
    Underligt att man kan bli så olika bemött

• S vali s

stin a: Det har hänt när jag förbrukat fler koder än normalt under kort tid.. Jag ser det inte som något problem eftersom Nordea alltid snabbt skickat ut nya koder utan tjafs

• S vali s

Bedrägerierna som har varit mot Nordea o deras engångskoder har ju skett via falska hemsidor, dvs. folk tror att dom loggar in på Nordes sida och knappar därmed in kontonummer, kod o engångskod - man har alltså inte behövt säga sin kod hägt.
    Nordea erkänner ju själva att just engångskoderna är en liten "säkerhetsrisk" just i de här fallen.

Sen måste jag säga att det är lite löjligt att jaga AngelmedKevin för att hon råkade skriva "osannolikt" och ni valde att tolka det som att hon påstod att TS ljög, själv tänkte jag inte ens så utan just att det var så osannoligt att en o samma familj blir så drabbade att strul att det liksom kan hända i vilken bank som helst - kanske är det så att man läser in just det man vill läsa in i ett inlägg
    Är det ok att spy galla över Nordea så är det ochså ok att folk får "försvara" sin bank.

Upprepar igen, nej jag tänker inte byta bank bara för att ngn annan har haft stul med sina bankkontakter - mina kontakter med Nordea har fungerat ypperligt i 28år så varför skulle jag byta bara för att TS är missnöjd

• S vali s

Den otrevliga tonen är det nog fler som står för i den här tråden, men det kanske är ok att vara otrevlig bara man är på "rätt sida" FlörtFundersam

RokkaJill: Ditt exempel om E-ljunga Scooter hade ochså inneburit att en hel drös hade försäkrat att de minsann inte haft det minst lilla problem med sin vagn Fundersam

• S vali s

Kloka ord millou

TS, är det kanske så att du gärna läser in otrevligheter som inte finns o gärna provocerar igång folk
    Jag kan för mitt liv inte förstå vad det är som är så otrevlig med millus inlägg

Svar på tråden varning for nordea