varning for nordea
Har haft Nordea i 10år och aldrig varit med om några konstigheter.
Kanske beror lite på bemötandet man har själv till Banken?
Har haft Nordea i 10år och aldrig varit med om några konstigheter.
Kanske beror lite på bemötandet man har själv till Banken?
Vill inte trampa nån på fötterna men ibland är inte alla kunder speciellt trevliga heller och då kan man inte begära tip top av banken tillbaka.
nej det vet ju inte jag..
Och tro mig..finns många som är otrevliga mot folk på banker , kundtjänst osv utan anledning..
Det är klart det är tråkigt att ni råkat ut för det..Men jag är nöjd Nordea kund.
Att propagera för att man inte ska välja Nordea måste ju ha lite mer fakta att stå på.
Ska till mycket innan jag ska byta bank. Missnöjda kunder finns det överallt, oavsett banker, elbolag, mataffärer osv.
Om Jag råkat ut för något så är det tråkigt..men det finns dom som oxå får mycket bra.. så jag skulle gärna vilja höra bankens sida av det hela innan jag tycker att dom är idioter
man ska oxå som kund ha respekt för att det är människor som jobbar, inte maskiner.
Snorkig personal kan det finnas överallt och finns inte bara på banker. Man ska ha respekt mot alla kunder.. men det finns gränser för vad man som bank eller nån som sitter i kassan på ica ellr vad det nu är att man inte alla gånger ler mot dom som är otrevliga från början.
Jag VET att det måste finnas en balans mellan kund och företag/bank..
Tycker det är konstigt att dom bara avslutat ditt konto..
Vad har dom haft till försvar när du ringt?
Sen att ni hela familjen råkat ut för en massa konstigheter är ju ganska osannolikt..även om ni nu gjort det..
soffi86
skrev att det är osannolikt..inte att det inte har hänt! Har aldrig påstått att du ljuger..
Hur ska jag kunna försvara dig när jag inte har hela historien ?
Jag försvarar inte Nordea heller.. jag menar bara att man som kund inte ska tro att man har rätt och vara på ett visst sätt och kräva respekt om man inte ger det tillbaka..
Varför ska jag hålla saker för mig själv? Om du väljer att skriva en sån här ts får du väl tåla att alla inte kanske ligger på din linje?
Har som sagt inte påstått att nån ljuger!!!
Herregud vad folk vill tolka det till det neativa.. jag menar bara att chansen inte är så stor att flera st inom samma familj har massa strul med samma bank..
Även om nu ts råkat ut för det så är oddsen för det inte så höga = maximal otur..
hur kan man vända det till att jag påstår att ts ljuger?
Geeezz
rokka jill
spekulera om hon ljuger?
handlar inte om det för fem öre..menar bara att det finns 2 sidor av historien och tycker inte man ska döma ut en hel bank när man inte har alla kort på borde om vad som egentligen hänt och bankens sida av det hela..
det är ett öppetforum och har all rätt att säga min åsikt.. har aldrig påstått att någon ljuger..det är din egen tolkning
men att påstå att jag säger att ts ljuger är ok?
OK.. men jag dömer ut HELA nordea bank baserat på vad ts skriver o springer och byter bank direkt!!
Herregud.. det finns 2 sidor av detta och klart det är trist vad hon råkat ut för men jag vill gärna höra den andra sidan av historian inna jag dömer ut en hel bank..vilket tydligen är helt ok att göra.. ifrågasätta ts får man inte göra..
oj oj oj..vilket ramaskri det blir det