• Cheri

varning for nordea

För att inte tala om hur ofta man står i kassan på ICA och ska betala med sitt kort men får gå hem utan middag eftersom nordea har "tillfälligt" fel och kortet inte går att dra...

Banken suger.. som sagt...

• Cheri
    Snossan skrev 2006-12-06 01:37:40 följande:
    Tycker med om Nordea men det finns en grej som jag stör mig på så. Å det är engång koderna som man ska skrapa fram och som tar slut i ett kör. Andra banker har doser som funkar hur länge som helst.
    Tycker dock egångskoderna är bättre än dosor som man får lösa ut för flera hundra.. tappar man bort dem får man betala ännu mer för att få en ny...
  • Cheri

är faktiskt mäkta förvånad över att ingen verkar tycka att det är struligt med bankkorten?? Den funktionen är ju faktiskt under all kritik...

• Cheri
    Fraise skrev 2006-12-07 13:03:25 följande:
    Säga vad man vill om Nordea- men deras electronkort har de problem med _hemskt_ ofta. Hänt mig senaste månaden oftare än vanligt. Och inte går det att hämta ut på bankomaten då heller. Ingen annan som upplevt det? Därför funderar jag på att byta bank.
    JO! Det är det jag menar!!

Undra om jag skulle få kompensation för att mina barn fått äta typ nada till middag på grund av dem.. ett otal gånger...
Svar på tråden varning for nordea