• Mamba

varning for nordea

Jag vet, starta en omröstning på FL så får vi se hur många som varit med om något dumt med Nordea
    Om nordea nu vore så hemskt mot ALLA, så skulle de vara utkonkurrerade för läääänge sen.

Otrevligt bemötande och asklantiga människor kan man möta precis överallt. Och de företag som har det som princip håller inte i längden eftersom vi lever i ett globalt kommersielllt samhälle där endast det bästa överlever.

Allt du varit med om TS, är självklart inte acceptabelt. Och inte andras upplevelser heller. Och visst kan du starta en tråd på FL och berätta om det, men räkna med att minst lika många (och faktiskt fler om du läser igenom tråde) varit med om mkt positivt bemötande!

Jag är en av dem som har allt hos nordea, huslån, ja rubbet. Och har aldrig stött på problem.
    Så att tro att ett företag som Nordea som faktiskt finns i hela norden behandlar alla sina tusentals kunder på samma sätt är ganska naivt.

• Mamba

Överallt där det är människor inblandade (och även datorer som är programmerade av människor) sker det misstag. det vore konstigt annars med tanke på hur många tusen anställda Nordea har över hela norden.

• Mamba
    OlgaMatildah skrev 2006-12-08 12:58:46 följande:
    Mamba: men ingen tror väll att norde behandlar alla lika dåligt? Jag själv har ingen anning jag har SEB och är över nöjd. Skulle nordea behandla alla lika dåligt skulle självklart ingen vilja ha nordea , men man måste ju få berätta om vad man varit med om i forumet och berätta för människor.

Men samtidigt skriver TS att det inte kan vara någon slump att hon mfl råkat ut för felaktigheter. Och det är just precis vad jag tror att det är. Misstag kan ske och att just folk i hennes närhet (kanske har de samma PB eller kontor) och andra råkat ut för felakigheter är just en slump.

Jag sa att hon får varna men samtidigt förstå att hon kommer möta kritik eftersom det finns tusentals nöjda Nordeakunder överallt i helea norden.

• Mamba

Inte normalt ser jag att hon skriver.

Och jag tror att det är ganska normalt och kommer fortsätta vara normalt med misstag så länge människan inte är en robot.
    Om det sen sätts i praktik på ett helt företag utkonkurreras dem!

Men jag tycker faktiskt man kan starta en omröstning om det, om man får det?! Vore ju intressant att se hur många som är nöjda och missnöjda

• Mamba
    soffi86 skrev 2006-12-08 13:13:50 följande:
    Mamba: jo men om du laser i traden sa ser du alla de "fel" som jag vart med om via o pga Nordea och det ar ratt sa manga... med tanke pa att det varken hant mig pa Societe Generale (fransk bank), BNP Paribas (annan fransk bank), Ulster bank (irlandsk bank) eller pa Hana Bank (sydkoreansk bank) sa tycker jag det ar MANGA fel.HALL EN BRA TON I TRADEN!!(the golden rule!)

Jag måste bara fråga vad i det jag skrivit inte var god ton och därmed var värt att poängtera med stora bokstäver?

Svar på tråden varning for nordea