• millou

varning for nordea

Vi är Nordeakunder och är hur nöjda som helst.

Trist att du råkat illa ut, kanske har du haft oturen att få en kass PB helt enkelt. Resten är inget annat än en slump- oavsett hur många stora bokstäver du väljer att använda i dina inlägg.

Du kanske borde varna för ett speciellt Nordeakontor istället så skulle du möjligen låta lite mer trovärdig. Att hela Nordea skulle bestå av inkompetenta och otrevliga människor är ju lite... ja...*hjälp mig nån*... långsökt!

• millou

TS: Jag skrev "...hjälp mig nån..." för jag kom inte på rätt ord och för att jag inte ville använda ett ord som du skulle anse vara otrevligt. Jag tyckte "långsökt" var ett någorlunda neutralt ord men du lyckades hitta nåt otrevligt i det också, det var synd.

Det är nog (som flera skrivit tidigare) så att man läser in otrevligheter som egentligen inte finns i inläggen. Jag tycker tex att många av dina inlägg har en riktigt otrevlig ton och det beror till viss del på att du använder stora bokstäver ganska frekvent, det var därför jag skrev om det i mitt förra inlägg. Antingen har man ett bra och hållbart resonemang och då märker folk det eller så har man det inte och då hjälper det inte att man skriker (skriver med versaler) folk blir bara irriterade.

Jag tycker verkligen att det är tråkigt att du råkat illa ut och jag hoppas du blir nöjd i nästa bank.

Svar på tråden varning for nordea