• maruttan

varning for nordea

När jag började jobba på posten ( för ganska så många år sen... ) så var ju Nordea/posten samma bolag ungefär men jag hade FSB ( vilket jag fortfarande har) och då kunde inte min lön sättas in på mitt konto i FSB utan jag fick en utbetalningsavi varje månad.....*suck*

Tog sen lite senare ett lån via Nordea och mitt fack och när jag sen försökte lösa det lånet så var det ett evigt krångel fram och tillbaka innan jag kunde betala de pengar som jag var skyldig...trodde att de ville ha tillbaka sina pengar

Nej så jag har väl inga bra erfarenheter av Nordea. Däremot så tycker jag att FSB är toppen med telefonbanken och dosan till internet banken, som jag dessutom har fått 2 stycken nya på mindre än ett halvår eftersom min son hade sönder den första och gömde den andraGenerad
    Var dock inga problem att få en ny och inte en krona kostade det mig heller

Amor vincit omnia
  • maruttan

Är lätt att tolka inlägg som otrevliga eller påhopp när det bara är ord på en dataskärm....Tror att det bara är att inse att en del tycker Nordea är bra och andra inte, sen behöver man ju inte spekulera i huruvida nån ljuger eller inte för det kommer ju aldrig att komma fram iaf

Amor vincit omnia
  • maruttan
    soffi86 skrev 2006-12-08 18:09:43 följande:
    vadda for stenar? i vilket glashus???? trodde vi var en enda stor happy family i ett enormt hus har pa familjeliv.se!!!!
    Ha ha eller hur
    Amor vincit omnia
Svar på tråden varning for nordea