Inlägg från: felicia76 |Visa alla inlägg
  • felicia76

varning for nordea

Det är väl inte själva banken i sig utan personen/erna som jobbar där som kan vara skit.
    Ifall banken har en viss policy el dyl som man inte håller med om är det skit men att en enskild person är inkompetent är en annan sak och bör inte gå ut över ett helt företag (även om det såklart är lätt att det händer... tro mig).
    Byt personlig bankman, tala med bankchefen alt. byt bank kontor eller bank. Men inna du byter bank så tycker jag absolut du ska tala med bankchefen om varför du byter och vem du är missnöjd med... sån info är viktigt att det kommer fram till rätt person!

Dessvärre är det alltför vanligt att fel personer sitter på fel jobb, vare sig det gäller bankpersonal, butikspersonal el. andra serviceområden. I det här fallet är det ju helt klart en individ som felat inte hela banken. Tycker det låter som grund för ev varning/avsked eftersom det upprepats flera gånger.

Lycka till!

• felicia76

Soffi86:

Ok sorry, tyckte bara att ju längre i tråden jag läste ju mer pajkastning o ordbajseri blev det... så orkade inte läsa igenom hela.

Hur som helst, jävligt trist att ni blivit behandlade så illa. Får hoppas på bättre bemötande på annan bank då!

Svar på tråden varning for nordea