varning for nordea
jag tycker det ar struligt m bankkorten. hela nordea verkar vara en strulbank!
jag tycker det ar struligt m bankkorten. hela nordea verkar vara en strulbank!
men oj vad vissa tycker att jag pratat om roda mattan bara for att jag rakade vara formanskund! cut the crap, for ngn jakla matta har jag inte forvantat mig daremot respekt och trevlig personal, ngt de skall ha mot alla kunder vilket det uppenbarligen enligt mig inte har!
nej de hade inte min nya adress o kunde inte skicka ut kontoutdrag sa det var darfor de hade avslutat mitt konto!!
angel m kevin:
"Sen att ni hela familjen råkat ut för en massa konstigheter är ju ganska osannolikt..även om ni nu gjort det.."
Varfor i hela fridens namn skulle jag skriva vad vi rakat ut for om det inte var sant? Jag tycker att det hela (alla problem vi haft med nordea) ar YTTERST olustiga!
och sen vad du valjer att tro pa och forsvara nordea, det ar din sak och det ror mig inte alls men da kan du halla det for dig sjalv for jag ville varna er inget annat!
hej alla! sorry att jag inte vart inne pa ett tag...
Jag vill bara saga det har som tradstartare:
1. SAKLART finns det manniskor som jag som ar missnojda med banken och nastan lika klart ar det da att det finns nojda kunder. Jag (framforallt) och en del i min familj etc tillhor de som inte ar speciellt nojda. Detta ar som sagt ett fritt forum (med undantag for vissa bra ordningsregler) och folk far tycka som dom vill. Men det jag inte tycker ar okej ar att vissa skriver att ni inte tror pa mig, det ar ledsamt. Jag varnar for det jag har rakat ut for och sen sa ar det upp till var och en att ta stallning och ni som ar nojda kan/skall ju fortsatta forsvara/ha kvar nordea etc men jag ville varna (=ej uppmana att byta bank) for det jag vart md om m nordea och hade det inte vart sa sjukt konstigt som jag tycker att det ar (md sa manga olika fel och trakiga bemotanden etc) sa hade jag inte startat en trad om det! sa please spare me om ni inte tror mig!
2. Och jo Angel med Kevin, det ar hela varlden att satta over 26000 istallet for 2600 och 1500 istallet for 15000 + tjanstefel att det diffar pengar fran olika konton nar man ber dem fora over och PBn har fatt en "varning" for oaktsamhet av sin bankchef tydligen.
3. HALL EN GOD OCH TREVLIG TON/ATITYD MOT VARANDRA I TRADEN ANNARS KAN NI LIKA GARNA LAMMNA DEN PRONTO!!
ha en trevlig helg annars!
/sofia
du angel m kevin du har sjalvklart ratt till dina asikter trots att jag tycker att du ar otrevlig. tror nummret ar 0771-224488 om du vill kolla vad som hant (om de nu sager ngt om det, vilket de inte borde iom sekretess) och till formanslinjen skall det vara 020-910 100 (+46-711-910100)
ok?
aven om det sakert kan vara svart sa snalla forsok halla en schyst ton i traden!
rokka jill: fan vad gullig du ar som forsvarar mig! jag tolkade det ocksa som att AmK trodde att jag bara hittade pa! stor, stor kram till dig!
"...jag ar val den enda som har gett ts backup"
och jag tycker du ar sa javla schysst for det my darling rokka jill! puss till dig
men sa manga fel som jag & co har vart med om, AmK, sa manga fel ar INTE normalt eller okej!
ar det ngn PLUS member som pallar starta en omrostning?
Ar du nojd med banken Nordea?
Ja!
Ganska nojd
Njae...
Nej!
Skulle vara jattetacksam da! (lanka garna i tradstarten till den har traden iom att det bade finns positiva o negativa inlagg har)
Kram
Sofia
Mamba: jo men om du laser i traden sa ser du alla de "fel" som jag vart med om via o pga Nordea och det ar ratt sa manga... med tanke pa att det varken hant mig pa Societe Generale (fransk bank), BNP Paribas (annan fransk bank), Ulster bank (irlandsk bank) eller pa Hana Bank (sydkoreansk bank) sa tycker jag det ar MANGA fel.
HALL EN BRA TON I TRADEN!!
(the golden rule!)
jo det ar ju ett kontor dar MIN pb finns och ett kontor dar min mammas finns och ett kontor dar min systers finns... = 3 kontor minst