varning for nordea
hall en bra ton i traden var riktat till alla inte bara dig mamba
hall en bra ton i traden var riktat till alla inte bara dig mamba
vackrastarflow: Ja tack, jattegarna!!!
Ar du nojd med banken Nordea?
Ja!
Ganska nojd
Njae...
Nej!
Skulle vara jattetacksam da! (lanka garna i tradstarten till den har traden iom att det bade finns positiva o negativa inlagg har)
kram
sofia
nej precis freiya! sanna misstag far man verkligen inte gora!
sen allt annat pa det o 3 olika kontor...herrejesus!
millou: du behover inte vara otrevlig.
"Resten är inget annat än en slump- oavsett hur många stora bokstäver du väljer att använda i dina inlägg."
"Du kanske borde varna för ett speciellt Nordeakontor istället så skulle du möjligen låta lite mer trovärdig. Att hela Nordea skulle bestå av inkompetenta och otrevliga människor är ju lite... ja...*hjälp mig nån*... långsökt!"
ja jag tycker millou ar otrevlig och jag tycker du ar otrevlig i vissa inlagg ocksa AmK, det finns andra har i traden som ocksa forsvarar nordea men ni anvander en ton och ett satt som bara ar...*hjalp mig nan*...otrevligt!
vadda for stenar? i vilket glashus???? trodde vi var en enda stor happy family i ett enormt hus har pa familjeliv.se!!!!
felicia76:
las garna traden!
Pbn har redan fatt en "varning" enligt bankkontoret men nu ar det sa att min syster, jag o min mamma (blandannat vi av de vi kanner) har 3 olika bankkontor, 3 olika pb:s, pa 3 olika stallen i landet!
tack felicia76!
joo det blir SEB nu
nej jag hoppar inte pa allt o alla karaste AmK!
nu lever vi i harmooooniiiiii med varandra och slutar hetsa upp oss
snuttepuffan: vad menar du? pa vilket satt slar de upp en?
vadda har de anteckningar dar pa en dar eller? ar det om man har sanna dar anmarkningar och vart man bor o tjanar elelr?
jag tillhor nordea utlandskontoret i sthlm (tror jag pappa sa ngt om) + Alvsborg (utanfor gbg)
mamma tillhor (hamngatan i gbg) och min syster ett av kontoren i sthlm minns ej vilket.
iseika:vad menar du med tidigare bankaffarer? kan de se vad jag gjort eller vad jag har hos tidigare/andra banker?
alla banker eller bara svenska?
aha...om jag berattar, ok! blev lite radd o trodde de skulle kolla franska, koreanska o irlandska banker etc.