Teori problem för E
Behöver hjälp skriver E i morgon och känner mig lite sliten i huvudet för att få inte nå mer svar...
Någon som gjort det och kan tippsa mig lite.
Behöver hjälp skriver E i morgon och känner mig lite sliten i huvudet för att få inte nå mer svar...
Någon som gjort det och kan tippsa mig lite.
Ingen med bra tipps
sitter med lastsäkringen just nu... och det är ganksa basic....
Lasten är inte det som jag mest oroar mig för....
alla....
nä jag får den via YA tackvara jobbet... så jag har fått alla kort med alla tillägg... ADR + klass 1, SPV, FH, Hjullastar Truken m.m.
som tur är så har vi haft studier på 100%
ja egentilgen allt utom tank....
vilken firma jobbar du för
Är detstyckes godds eller
så surt... jag hadde en lugn c uppkörning... inga problem.... men det hadde ny kommit snö... men det gick bra.
Ja ha... då försåt jag bättre... men måste du ha CE där....
jepp... har bara e kvar.... sen är det klart... äntligen
HAr lite tung dag i morgo börjar med att köra från Boden till Kalix från morgonen för att köra lite med släp inför uppkörningen och sen ner till Luleå för teorin och sen till Boden för att läsa innför kompetensen som jag skriver på Torsdagen... Just det kör upp på E på Tisdagen som kommer.
exakt.... men det tar inte så lång tid....
JO vars det regnar just nu men det skulle bli minus i natt så det blir skriskois på vägarna i morgon...
säkerhetskontrollen och funktionsbeskrivningen är nog inga problem... det är teorin som kan jävlas.
nä nu måste jag knyta mig... tack för hjälpen....
Det gick vägen.... nu är det klart....
Ja mina gammla kan du få köpa... till en bra penning... men jag måste vänta och se om jag inte måste göra en ny komp skrivning.