Teori problem för E
Behöver hjälp skriver E i morgon och känner mig lite sliten i huvudet för att få inte nå mer svar...
Någon som gjort det och kan tippsa mig lite.
Behöver hjälp skriver E i morgon och känner mig lite sliten i huvudet för att få inte nå mer svar...
Någon som gjort det och kan tippsa mig lite.
Oj oj oj det var inte dåligt! Kommer du köra långtransporter?
ja egentilgen allt utom tank....
vilken firma jobbar du för
Hade en förbannade kuggfråga ang timmersläp om lasten fick ligga högre än stöttorna, nu kommer jag inte ihåg vilket som var rätt men
de är verkligen kluriga en del frågor!
He he som den frågan som jag fick när jag skrev C. Det var en huvudledsskylt samt ett 110km/h skylt. Hur snabbt får jag köra?
Jag tänkte såklart fel och förvirrade mig på 110km&h!
Sen bråkade jag med en chef på VV i Farsta om vad skillnaden på släpfordon coh efterfordon samt vad för hastighet som gäller för släpfordon med gummihjul!
www.vv.se/filer/publikationer/Hastighetstabl.pdf
Här förklarar de enbart fordon med t,ex hjulringar av järn eller annat hår material men inga jäkla gummiringar! Fick sen förklarat att man skulle kolla på bilderna hur hjulen såg ut och bedöma därefter. Va fan om man inte kan få reda på vart man kan läsa om det, hur ska man veta då??
Jobbar för ASB!
Är detstyckes godds eller
Jag hade oturen när jag körde upp för C att köra upp just en sådan dag när det var västa snöovädret i Västerås! Det var så förbannad dåligt plogat att jag inte såg markeringarna på baken! Hade oturen att glida in mot vägkanten och studsa upp på kanten och ner och det var tillräckligt för att kugga, Det var tvgå andra killar från Götebrog som skulle komma upp också, även om deras chef hade betala
6000:- för X2000 så kom de inte pga var tåg inställt!!
så surt... jag hadde en lugn c uppkörning... inga problem.... men det hadde ny kommit snö... men det gick bra.
OK om jag säger SBP = bilprovningen
Det brukar kallas ASB tidigare!
Ja ha... då försåt jag bättre... men måste du ha CE där....