• Katten Ceasar

SNABBA SVAR!! Vilken/vilka parfymer tycker ni luktar godast??!!

Har lite svårt att komma på vad jag önskar mig i år i julklapp. Har lämnat en "önskelista" till svärmor men hon tyckte att jag bara önskade mig små och billiga grejer och eftersom hon ger för 1500 kr/man så hade hon lite svårt att komma upp till den summan med mina förslag.

Så då kom jag på att jag behöver en ny parfym men jag är så dålig på alla parfymer hur dem luktar osv så jag behöver lite hjälp.

Vet ni någon? Har ni nån favoritparfym?

Tacksam för alla svar!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-05 22:29:19:
    Ska helst vara i neutrala dofter, som ej luktar för starkt.
  • Svar på tråden SNABBA SVAR!! Vilken/vilka parfymer tycker ni luktar godast??!!
  • Lyxmorsan

Älskar Aromatics Elixir (Clinique). Luktar gott och jag som är mycket allergisk tål det dessutom. Dock lite svårt att få tag på.

//mammisBJ *m döttrarna 03+06 och ängeln 93 *nysvensk västkustbo*
  • bustjejen

Just nu är min favorit Versace - Bright Crystal mmmm

• Luddvar
    bustjejen skrev 2006-12-05 22:01:47 följande:
    Just nu är min favorit Versace - Bright Crystal mmmm
    Håller med helt. Luktar såååå gott.
  • Playing the angel

Gucci - Envy me II

Si vis amari, ama.
  • Borboleta

Tja, jag gillar i och för sig Naomi Campbells dofter.

Men om din svärmor har så mycket pengar att ge bort, och du till och med har svårigheter att komma på vad du önskar dig, så kanske det är så att du egentligen inte behöver något.

Du skulle ju kunna önska dig pengar till en välgörenhet isåfall. Eller årsmedlemskap i några bra organisationer som Världsnaturfonden eller Rädda Barnen.

Det var bara en tanke...

• Thèresé  1982

Kan du inte gå till någon bra affär nära dig och lukta och prova lite så det stämmer med din kroppslukt....tråkigt om du får en dyr som inte funkar på just dig.

Svar på tråden SNABBA SVAR!! Vilken/vilka parfymer tycker ni luktar godast??!!