skadligt att dricka starkt kaffe?
dricker kanske 1 gång om veckan, ganska starkt...ska jag dricka måste det va starkt för annars är det bara äckligt...
inte riktigt espresso men nästan..
är det inte bra?
/v 30
dricker kanske 1 gång om veckan, ganska starkt...ska jag dricka måste det va starkt för annars är det bara äckligt...
inte riktigt espresso men nästan..
är det inte bra?
/v 30
Nej inte då du dricker det så sällan, ok om du skulle dricka flera koppar om dagen varje dag...
Jag lyxar me starkt kaffe i bland...
ok! visst är det gott!?
innan drack jag varje dag, i början tappade jag sugen helt, i mitten fick jag en kaffeperiod men nu blir jag bara sugen 1 gång i veckan, som sagt!
tack för svaret!
jag har espressonmaskin hemma, den måste ju få jobba lite ibland, annars blir den ledsen...
Det är världsgott, det värsta nu är väl att jag är rätt sugen på kaffe varje dag... det är min last... var rökare förut... att man alltid ska vara beroende av nåt...
usch snart måste jag fixa ett glas...
en sån vill jag också haaaa!!!!
mmmmm....
nuförtiden tycker jag alla gör så himla svagt kaffe! går jag ut & fikar eller som nyss, var & åt lunch..det är jämt svagt, undrar varför?
folk har ingen smak det är bara den äldre generationen som kan!
mormor, farmor, pappa osv
Ja usch, jag kan itne heller dricka nåt käringkaffe, det ska ju smaka kaffe inte nåt blask... Ja det är bra skumt att folk inte känner hur illa det smakar när det är svagt, rena rama kräkmedlet
(fick den i present av familjen, annars hade jag fått drömma om en sån )