Hur minskar man sin sexlust?
Kanske inte passar in i ett forum för folk med minskad lust, men min sambo kikar inte här och jag måste få ett svar.
Vi har varit tillsammans i två år nu och jag vet att detta är mitt livs kärlek. Problemet är att det är bara jag som tar initiativ till sex, all sex. Hon nekar aldrig, men det känns i hela min kropp att hon bara ställer upp för mig. Visst vi har sex, men det är inte alltid så kul att vara den enda som tar initiativ till sex. Hon onanerar aldrig, säger att hon aldrig tänker på sex spontant(aldrig, inte ens med mig).
Nu kommer problemet, jag vill inte bara ha sex utan ha rolig sex. Mysigt ibland, kinky ibland, dirty ibland och jag vill att hon skall ta initiativ till det också!! Jag har fått dåligt självförtroende av detta och måste finna ett slut på detta. Vi har pratat och pratat och kommer ingen vart, hon säger att vi är olika och vi bråkar. Allt jag vill är att hon skall vilja knulla skiten ur mig också ibland!
Vad skall jag göra? Skall kolla om jag kan minska min sexlust på något sätt, medicinskt annars får jag väl runka till en porrfilm istället innan hon kommer hem(mysigt?, not!) Detta funkar inte i längden, tips? Tacksam för svar, jag blir avundsjuk på alla er som har flickvänner som sliter av er kläderna när ni kommer innanför dörren......