• pigtarz

komma i ansiktet

Vad tycker ni tjejer att killen kommer i ansiktet på er.Förstår inte poängen med det. Tack och hej

• Svar på tråden komma i ansiktet
  • Anonym

jag gör det ibland.... o jag kan tycka att det är en upphetsande grej att han får komma på mitt ansikte... det är ju liksom lite förbjudet så att säga... därför blir det nog lite "piffigt"... det har inget alls att göra med porr eller sexfilmer eller förnedring.. det hanldar helt enkelt om upphetsning.. det är upphetsande för mig att se hans njutning....

• Emjah

Jag är inte överförtjust i det, dock tycker jag det kan vara ok om vi duschar tillsammans - då det är lätt att skölja av direkt.

• Anonym

Nej, jag tycker inte om det alls. I ett tidigare förhållande ville killen gärna komma i ansiktet och jag försökte flera gånger, men jag klarade aldrig av det. Hela situationen kändes fel för mig - att bara stå där på knä och vänta... Nej, ingenting för mig.

Dessutom avskyr jag både smaken och lukten av sperma, har alltid gjort. Himla tur att min sambo inte är intresserad av ansiktssprut. (Jag frågade vänligt om han ville innan jag klargjort min ståndpunkt, så det handlar inte om att han inte vill göra mig ledsen genom att vilja ha något jag inte kan/vill ge)

• Vilda Anna

Jag har sagt det förut och säger det igen. Jag älskar att få satsen i ansiktet eller munnen. Upphetsande och sexigt, men det är ju vad jag tycker och alla är olika. Inget som är rätt eller fel.

• Längtar efter en liten

Min kille får inte komma i ansiktet på mig. På brösten eller i mig är det som gäller här

• NoAngel

Inget som JAG ber om, men vill killen spruta mig i ansiktet.. så visst! Tycker inte att det är äckligt eller så.. lite svårt att få bort det i från håret om det kommer där men annars så är det ju bara att torka av.

• Alexandra82

otänkbart för mig, tack och lov är det inget min kille tänder på heller!

• filippas

Jag kan tycka att det är upphetsande att han kommer i ansiktet!!!
    Och håller ett stadigt grepp ihåret!
    :)

• Anonym (ph)

Aldrig !!
    Så jävla äckligt, snacka om att ta efter porren. Det första som kommer är blandning av piss, det är samma sak som att tjejer skulle pissa killarna i ansiktet..

• Anonym (Hi hi)

Min man kom i ansiktet på mig när vi bodde borta på hotell. Problemet var bara att lite av satsen hamnade i ögat som blev alldeles rött och irriterat så vi kunde inte gå ner och äta i restaurangen förrän flera timmar senare. =)

• Anonym (ALDRIG)

ALDRIG! BLÄÄÄÄ!! Har aldrig heller fått i munnen! Tycker det luktar så vidrigt!! Han får spruta mig på magen-brösten om han vill men ALDRIG i ansiktet!!!!!!

• filippas

jag håller med jos79!!!
    Han får komma vart han vill....
    Så länge båda NJUTER ;)

Anonym (Ph) Självklart påverkas man av porren.... tittar man på porr och gillar det är det klart att man gillar det i värklighet oxå....

• Anonym

(ph)
    Det första som kommer är en blandning med piss?
    What?
    Källa på det tack.

• Anonym (ph)

Till anonym Prata med en tex barnmorska så får du det bekräfftat.

• Anonym (tjodelott)

min man får inte komma i ansiktet på mig, men gärna på magen eller ryggen. det tycker jag är upphetsande

Svar på tråden komma i ansiktet