• Elei

vad tycker ni om tatuering i underlivet??

Jag tycker det är jättehäftigt och funderar på en, men lite bär det mig emot. Skulle jag vilja ha en där hela livet?

www.docs-tattoo-gallery.de/gallerie/details.php

typ nåt sånt här hade jag tänkt. Var inte rädda, säg vad ni tycker!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-08 22:08:07:
    hihi, kansk fel forum att fråga i, bara massa småbarnsföräldrar ju =P. Jag förstår dock det ni har att säga, och det är ungefär det jag tänker på också. Men det jag tänker på är också att det knappast är svårt att dölja den ju, och jag tycker att det är såå coolt och snyggt faktiskt. Så vi får se... =)

• Svar på tråden vad tycker ni om tatuering i underlivet??
  • Elei

jag tycker inte att man måste ha tatueringar där ALLA kan se. Det är ju lite grejen, att det bara är vissa speciellt utvalda som har tillgång till det, på samma sätt som inte alla får se ditt underliv i sin naturliga form!

Beträffande smärtan är jag inte alls nervös. Det är ju bara på venusberget, inte på den tunna huden dierkt.

Rent estetiskt tycker jag att det är skitsnyggt och ballt. Sådeså.

• Elei

DrakUlla

är det batmobile?

Jag förstår inte riktigt argumentet att ingen ser det ändå. Det är inte direkt så många som ser underlivet alls, ändå vill man väl vara fin där?

• Elei

DrakUlla

Det är precis det jag menar. Man ska väl trivas själv, så vad gör det om ingen annan ser? Jag har piercat bröstvårtan och den ser inte heller så många direkt, men JAG älskar den! sådeså

• Elei

vad var så fruktansvärt hemskt med hennes underliv?

• Elei

jag tror faktiskt inte att det gör SÅÅ ont. Och det är ju hursomhelst en övergående smärta.

• Elei

Gäspan

Jag har inte bestämt motiv, den där bilden är bara ungefär hur jag vill. Någonting lite trekantsformat. Om det ska vara en tribal så ska det vara ngt speciellt. Hursomhelst ska ett hjärta ingå, fast inte ett helt vanligt tråkigt, men på nåt sätt. För bara ngn jag älskar ska se den =)

• Elei

nee ja är nästan säker på att jag vill göra tatueringen nu. Inte det där motivet dock. Jag tycker det är assnyggt, sådeså. Min pojkvän vill inte säga varken för eller emot för han vill att det ska vara mitt beslut... men han tycker det är "helt okej", vilket är en tråkig reaktion tycker jag. Men jag vet att han vill det, han vill bara inte säga det för att påverka mig.

Min muff, min tatto som Essi sade =)=)=)

Svar på tråden vad tycker ni om tatuering i underlivet??