Worls of Warcraft!!
Spelar och spelar, jag har kvar kontot aktivt, men har inte hunnir spela så mycket sen lillplutten kom...
Spelar och spelar, jag har kvar kontot aktivt, men har inte hunnir spela så mycket sen lillplutten kom...
Har en lvl 60 ud priest på Kazzak, men sen Felix kom och tog över mitt liv så har jag inte spelat ngt. Även min sambo spelar, en lvl 60 ud rouge, oxå han på Kazzak. Båsa väntar otåligt på TBC...
Sambon och jag var och bokade 2 ex av TBC idag, får hämta dem natten till den 16:e... Fler som kommer att köra med TBC eller kommer de flesta att köra orginal? Det trista med hela expantiongrejen är att vår guild delades, typ 50% kommer inte att köra TBC , men vad gör man...
Jaha, så har man varit och hämtat kölapp inför natten... Sambon mer eller mindre krävde det... Ska bli kul att lira lite igen, frågan är bara VAD, kan inte bestämma mig om jag ska köra priest eller rouge...
Sambon knallade glatt iväg 23:45 för att hämta våra 2 ex, 00:10 var han hemma igen (tackvare en snäll kvinna som gick och hämtade kölapp under dagen), innan 00:30 var vi båda uppgraderade och igång. Han fortsätter med sin rouge medan jag har startat mig en blood elf. Tur att man har en liten kille som kräver uppmärksamhet och håller en kvar på jorden, annars hade man nog fastnat...
Ngn som spelar på Kazzak el Daggerspine? Har mina horde på Kazzak och min ally på Daggerspine.