• NK80

Worls of Warcraft!!

Efter att ha gnällt på sambon i 1½ år (att han spelar för mkt och på dumma tider) om wow så har jag börjat spela igen (ja vad gör man inte för familjefriden...)
    Märkligt vad beroendeframkallande det är *grr*

• NK80

Sambon har förbeställt TBC Collectors edition, själv kommer jag nog inte köpa den förräns jag kommit upp i level.. men om jag känner mig själv så blir det nog en TBC (vanlig) vid löning. Måste ju testa de nya raserna.

• NK80

TBC Collectors edition; Man får med WOW musmatta, spelet på cd-rom OCH DVD, behind the scene (exlusive fotage) dvd, Artbook, Ingame pet, poster, karta på Outland, 2 startpack för trading cardgame och en STOR märkvärdig kartong

• NK80

Upia, har också lirat SWG, vilken server var du på?

• NK80

Sambon var ute vid midnatt och hämta sin collectors box, han satt uppe till 3:30 och gick till jobbet 7:45, hahaha! Verkar vara grymt kul! Draneis och blood elfs verkar heeel coola!

Upia, Jag spela flörtig dancer tillverka mina egan kläder, alltså då Master Dancer och Master Tailor. Var så jäkla kul i början! Synd att SOE förstörde spelet med sina crazy jedi idéer. Jag var självklart med i Imperiet, fanns det något annat val

• NK80

Låter lite märkligt tycker jag.. varför är hans andra guild kamrater bara lvl 62 kan man undra.

• NK80

Fransmannen som blev lvl 70: Jo jag har läs intervjun men för mig låter det helt jäkla orimligt. Han måste då såklart haft betan så de visste vart de skulle lvl:a bäst. Håller med om idioti. Ha ha.. knasbollar det finns! Nej själv ska jag njuta att levla varje steg.

• NK80

Ang: lvl 70 snubben. Bilden på han som lvl 70 kan ju vara redigerad. Jag tror dem inte förräns Blizzard kommenterar det.

• NK80

Zachro, japp njuta ska jag göra. Jag gjorde mig en nya char för 2 veckor sen, en warrior. Jag är snart lvl 23. Det går sakta men säkert. Jag kommer att dra upp denna char till lvl 60, det har jag bestämt. ska försöka spela varannan dag iaf (jobbar kväll varannan)

Svar på tråden Worls of Warcraft!!