• Angeldog

Worls of Warcraft!!

Har precis börjat spela tillsammans med sambon. Jag är nu en Dwarf Hunter Lvl 10 på Quel´thalas. Han har redan tröttnat på sin Dwarf palladin så idag börjar han nog att spela om.

Jag har lite svårt med alla nya ord. Har bara spelat Battlefield, Diablo II och Quake i lan tidigare. Då sitter ju alla så nära att man pratar med varandra hela tiden. Så alla dessa Guilder, Horder och alla förkortningar när folk pratar med mig i spelet förstår jag inte alltid. Ngn som har ett bra uppslagsverk?
    Men jag lär mig nog snart hoppas jag, men jag hinner inte alltid se om ngn pratar med mig och jag vill ju inte vara otrevlig och inte svara.

• Angeldog

Luiqidice(och cloudberry): Tack för alla konstiga förkortningar. De hjälpte en del. Snart ha sambon natta och då ska vi ge oss ut. Tur att han är gullig och tar sonen varje helgmorgon.

• Angeldog
    Sammy06 skrev 2007-01-29 00:30:02 följande:
    Ni som kan och vet lite,skulle vilja köpa något WoW-inspirerat till min sambo i present,vad rekomenderar ni?Han är ganska inbiten spelare har precis blivit 70.Blir jätteglad om jag får lite tips.
    Jag vet att min sambo hittade ngn sida där det finns speciella tangentbord för WoW.
    Jag tror att det var den här länken. lite kul men onödigt kanske.
    http://www.zboard.com/experience/worldofwarcraft/

Ramonas: Jag och min sambo har bara spelat 1 vecka nu men vi spelar på Quel´Thalas båda två. Vi har flera kompisar som också gör det men de är nästan alla Lvl 60 eller 70. Så där har vi lite att ta igen. Jag är Dwarf hunter(Angeldog) Lvl 13(tror jag) och sambon har börjat om och är nu gnom warlock(Hadezzii) Lvl 9.
  • Angeldog

Vi heter Angeldog och Hadezzii. Tyvärr tror jag inte att vi kommer kunna spela ikväll. Svärföräldrarna kommer och de måste alltid sova över. Just nu har vi tagit oss till stormvind men jag vill att vi ska ta oss tillbaka till ironforge oc fortsätta med en del Quests där.

Svar på tråden Worls of Warcraft!!