• Ramonas

Worls of Warcraft!!

Jag ska börja spela till helgen... Det kommer att bli skoj, har ju sett nu ett par dar hur killen spelar så jag har ju blitt väldigt sugen...

Killen har TBC å har en BloodElf... Som han precis börjat med... Annars så har en en Human, palladin....

Stolt Faster till Tindra
  • Ramonas

Jag har precis börjat spela på  Quel´Thalas å e lvl 6 paladin... E det nån här som spelar där oxå??

Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • Ramonas
    Angeldog skrev 2007-01-29 09:38:47 följande:
    Sammy06 skrev 2007-01-29 00:30:02 följande: Ni som kan och vet lite,skulle vilja köpa något WoW-inspirerat till min sambo i present,vad rekomenderar ni?Han är ganska inbiten spelare har precis blivit 70.Blir jätteglad om jag får lite tips. Jag vet att min sambo hittade ngn sida där det finns speciella tangentbord för WoW.Jag tror att det var den här länken. lite kul men onödigt kanske.www.zboard.com/experience/worldofwarcraft/Ramonas: Jag och min sambo har bara spelat 1 vecka nu men vi spelar på Quel´Thalas båda två. Vi har flera kompisar som också gör det men de är nästan alla Lvl 60 eller 70. Så där har vi lite att ta igen. Jag är Dwarf hunter(Angeldog) Lvl 13(tror jag) och sambon har börjat om och är nu gnom warlock(Hadezzii) Lvl 9.
    Okej, vad roligt...

Nä nu ska jag börja spela så jag kommer upp i lvl....
    Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • Ramonas

E det ingen som spelar ikväll???

E på Quel´Thalas...

• Ramonas
    Angeldog skrev 2007-01-29 09:38:47 följande:
    Sammy06 skrev 2007-01-29 00:30:02 följande: Ni som kan och vet lite,skulle vilja köpa något WoW-inspirerat till min sambo i present,vad rekomenderar ni?Han är ganska inbiten spelare har precis blivit 70.Blir jätteglad om jag får lite tips. Jag vet att min sambo hittade ngn sida där det finns speciella tangentbord för WoW.Jag tror att det var den här länken. lite kul men onödigt kanske.www.zboard.com/experience/worldofwarcraft/Ramonas: Jag och min sambo har bara spelat 1 vecka nu men vi spelar på Quel´Thalas båda två. Vi har flera kompisar som också gör det men de är nästan alla Lvl 60 eller 70. Så där har vi lite att ta igen. Jag är Dwarf hunter(Angeldog) Lvl 13(tror jag) och sambon har börjat om och är nu gnom warlock(Hadezzii) Lvl 9.
    Vad heter ni då??
    Jag heter Zyfox...
  • Ramonas

Igår gjorde jag min första dungeon....

• Ramonas

Jag spelar varje dag. Å jag sitter hela dagen, förutom pauser med mat, vänner å tv å sånt... Men jag håller stenhårt på mina tider, jag går å lägger mig runt 23.. Så efter det så spelar inte jag...

Självklart så måste jag ta pus, annars går det inte. Har tatt en paus nu på tre timmar snart å ska ta en paus igen på två timmar å sen ska jag spela en timme innan det e dags för sängen...

• Ramonas

Ska tilläggas att jag är sjukskriven oxå, å jag började spela detta som ett kom-igång, så jag gick upp på morran å har en normal dygnsrytm...

• Ramonas

Jag hade gärna velat ha... Mne jag spelar inte på den servern....

Ocean WoW skrev 2007-02-14 09:47:36 följande:
    Mår nästan illa bara jag ser mitt inlägg ovan. Vafan tom mitt nick här på FL är Ocean WoW...Skadad eller?Bebisen är min räddning. Ps Nån på Magtheridon som vill ha ett par tusen guld och en miljard pots som jag aldrig mer kommer använda?
  • Ramonas

Ja, det har jag märkt att det var tabu å säga att jag var en tjej,.. Nu har jag fått en "kille" efter mig... Å det e verkligen iriterrande.. Men men.. G´Jag gör aldrig om det igen.....

• Ramonas
    Odella skrev 2007-02-16 19:24:25 följande:
    Ramonas; Ja det är verkligen irriterande!
    Ja, verkligen.. Å nu blir jag ju inte av med han heller... Jag vill ju inte börja om med en ny kar... Gillar ju den jag har....
  • Ramonas
    Ocean WoW skrev 2007-02-14 09:47:36 följande:
    Mår nästan illa bara jag ser mitt inlägg ovan. Vafan tom mitt nick här på FL är Ocean WoW...Skadad eller?Bebisen är min räddning. Ps Nån på Magtheridon som vill ha ett par tusen guld och en miljard pots som jag aldrig mer kommer använda?
    Har en kar på den servern nu...
Svar på tråden Worls of Warcraft!!