Worls of Warcraft!!
Jag och tjejen har bokat två ex av TBC också sen länge, men orka geeka och sticka dit vid midnatt och hämta ut skiten.
Jag och tjejen har bokat två ex av TBC också sen länge, men orka geeka och sticka dit vid midnatt och hämta ut skiten.
Lightnings Blade kör jag på, funderar på att eventuellt rolla en alt på nån pve server nånstans. Kanske nån av dom nya som kommer med TBC?
min präst är lvl 61 men jag har knappt spelat han. Spelar mest min Draenei Paladin.
Gillar Draenei skarpt och tycker Blood Elf är klart överreklamerade, dock har dom grymma racials
Jag och mitt helsvenska gille finns på Lightnings Blade på alliance sidan
Spinebreaker övergav jag för länge sen.
Den servern var fylld med spanjorer på den tiden. Det var så jobbigt att dom prata
spanska i general chatten. Dom tom messade en på spanska, dom antog att man var spansk om man var på den servern. Spelade min karaktär till lvl 20 innan jag gav upp.
För övrigt så kör jag med två karaktärer och levlar dom parallelt. Min präst är lvl 64 och min hunter är lvl 63.
Den där jäkla polearmen har jag försökt fixa på min hunter ett tag.
Man ska aldrig säga aldrig.
Vann en roll en gång då killen innan rolla 96 och jag rollar 98.
Då är man bra kaxig.
Ja det låter ju onekligen som att du va ganska hooked.
Jag spelar rätt mycket mer casual och bara efter döttrarna är nattade, men jag har börjat funderat på att sluta för det försvinner för mycket tid. Skulle kunna få så mycket annat gjort på kvällarna, men ofta blir det att man sitter och kör WoW tills man går och lägger sig runt 11-12 rycket på kvällen.
Det skulle behövas nåt som störde alla kaxiga fjortiskillar för dom är på tok för många i detta spel.