• Vikingafrun

Worls of Warcraft!!

Hej...här är en till spelare! Har en lvl 49 Nightelf warrior på Vashj.
    Jag har en liten fråga...grejer som är soulboundade...kan man göra nåt åt det om man vill sälja? Enchanting?

• Vikingafrun

Tråkigt. Har en massa "blåa-prylar" som jag borde kunna få massor för på auktionen. Men så fort jag lootade så blev de soulboundade.

• Vikingafrun

Förrästen...det finns ju så enormt mycket förkortningar i WOW som man inte vet hälften av vad det betyder. Kan inte TS skriva ner några och förklara vad de betyder. Jag tycker det är jobbigt att fråga när man är mitt inne i en instans och inte fattar vad de andra snackar om.

• Vikingafrun

Ok. Ja det är i instanser som de har droppat mina grejer. Så då får jag sälja det i en vanlig "affär" då.

• Vikingafrun

Aha =) Jag hade inte läst hela tråden!

• Vikingafrun

Jag trycker ALLTID på greed när jag inte behöver grejen i fråga.

• Vikingafrun

Men om alla trycker greed och jag får högst roll så blir det ju jag som får grejerna iallafall =) Och man kan ju alltid sälja och få pengar.

• Vikingafrun

Men vadå "vill inte ha"??? Man vill väl alltid ha så man kan sälja och få pengar?

• Vikingafrun

Jag kör ju en tank, men är rätt säker på att jag spelat den lite fel. Har tvåhandssvärd och sånt (som jag hört att en tank INTE ska ha). Men men...iallafall. Har nog satt poängerna lite fel också. Vart nånstans får man tips på hur man ska bygga upp sin karaktär? Finns det sidor (gärna på svenska) där allt sånt står?

Svar på tråden Worls of Warcraft!!