• Felicia6

Worls of Warcraft!!

Upia, är du horde eller ally? Jag lirar oxå på neptulon

• Felicia6

Upia, Åh jag är oxå horde Är du med i någon guild där? Och vad heter du i spelet?

• Felicia6
    Finns ju oxå "statyer" i olika raser o former har jag sett.. Bla har jag sett en warlock och dom tycker jag är tuffa

Lr statyer är fel ord.. typ en "barbie" eller "ken", fast lite annorlunda ändå
  • Felicia6
    Tvillingfarsa skrev 2007-02-04 16:43:51 följande:
    Jag och mitt helsvenska gille finns på Lightnings Blade på alliance sidan -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
    Skönt då alla är svenskar i ett gille tycker jag
    Vi är oxå bara svenskar och varje år är det en träff där alla träffas o har roligt oxå, sånt är alltid ett plus
  • Felicia6

Euphoric, vi hade oxå enbart rl vänner från början, men det blev lite lite folk till slut då vi skulle köra mc och så.. Vi var en del men ingen var inne alla ggr det var mc så att säga
    Så vi var tvugna att ta in lite mer folk, så nu har vi en del från hela sverige, och dom brukar försöka komma till sommarträffen oxå

Men det är väldigt skönt att kunna "känna" alla o träffa alla, det gör det hela lite mer roligt tycker jag

• Felicia6
    Lobu skrev 2007-02-11 16:44:39 följande:
    Hej! jag tänkte börja spela lite WOW online...men var går man in osv...är nybörjare? nån som kan förklara lite?!
    Först måste du köpa spelet så du får ett "konto".
    Sen installerar du spelet som det står man ska göra, och sen är det bara att trycka igång spelet, och logga in med användarnamn och lösenord. Sen gör du en karaktär och så spelar du
  • Felicia6
    Förut satt jag och min man nästan dygnet runt. Jag var sjukskriven o han arbetslös

Sen fick vi barn och då blir det lite då o då för mig.. Min man spelar i snitt 2-3h per dygn..
    Då jag får upp ett il kan jag sitta varje kväll i en vecka (mellan 18-00) och sen blir jag less o är borta från spelet ett tag igen
  • Felicia6

Därför HATAR jag randomgrupper och kör så långt det bara går tillsammans med min guild i instanser och så..

Svar på tråden Worls of Warcraft!!