• Aros

Worls of Warcraft!!

Oh en ny WoW tråd! Hade helt missat! Nåja nu är jag här

Är också tjej och spelar WoW. Den lilla ovanligheten hemma hos oss är att sambon INTE spelar. Han spelar dock poker istället så han är ju också datanörd. Jag spelar på Al'Akir (pvp server) på horde sidan. Har en lvl 60 orc warrior, en lvl 60 troll shammy och en lvl 60 orc huntress.

Längtar också tills på tisdag. Jag kommer också såklart (som dem flesta antar jag) skapa en ny alt blood elf. Men ABSOLUT INTE en pally. *hatar* Testade en pally på en annan server och det var fruktansvärt tråkigt. Plus att som en tvättäkta hordegirl så hatar jag dem. Dem är en pina i bg's. Så funderar på en mage eller lock... men är inte säker än. Får se vad det blir. Just nu nojjar jag mest över att jag inte ska få spelet på tisdag (har förbeställt). Fot i munnnen

Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Aros

TygTiger: samma sak säger många i mitt guild "PAYBACK TIME!!". Kan knappast klandra dem.

Söta kläder... men föredrar att sätta andra horde- kläder p min son än en tröja med texten Orphan.

• Aros

Zachro: elakt av honom! Sno hans ex.

Är SUR! Har inte fått mitt tbc! Har nu avbeställt det och får åka in till stan istället och hoppas att jag hittar det där lite snabbt. Blä, hade ju hoppats på att slippa det.

• Aros

Zachro: btw så kan du tala om för din kille att man faktiskt bara behöver vara lvl 58 för att komma in i outland. Vad är du för lvl nu? Kanske dags att börja powerlevla.

Sambon kom hem med spelet åt mig på sin fikarast! Har precis installerat det. *skuttar* Men hinner dessvärre inte spela förrän ikväll. Måste börja med middagen nu och sen åka och handla mat.

• Aros

NK80: hans guild var i 40 manna raid men inte han. Han taggade allt han såg och hans guild dödade det. Vissa tycker det är tufft och hardcore att spela så i 28 timmar i sträck. Själv tycker jag det lutar mer åt idioti och spelmissbruk.

• Aros

Grattis Zachro till dinget. Hoppas du fick bc idag.

Håller med, ramparts är perfekt. Hinner ta en instance då när sonen är på dagis (han är där 2h om dagen) eller på kvällen utan att det blir så supersent.

Blir nog inte mycket spelande för mig i helgen dock, sonen vaknade igår kväll och kräktes ner allt och lite tid. Japp, vinterkräksjukan. *ryser*

• Aros
    Tygtiiger skrev 2007-01-22 14:26:20 följande:
    NK: kör din lock, de har gjort hemska saker med warriors,
    Kan bara instämma! Min warrior är numera en urkass tank, svårt att hålla aggro (trots full prot spec) och bara rent allmänt värdelös. Druider är bättre som tanks! Ok, inte om det är många targets som ska tankas samtidigt, men annars så... Skitirriterande. Kommer därför inte röra min warrior innan dem förbättrar dem igen, känns bara som slöseri med tid. Synd då hon trots allt är min main.
  • Aros

Dingade 69 igår, bara 1 lvl kvar... med den charen.

• Aros

Heh gjorde Underbog i förrgår, vann en pryl med den fantastiska rollen 17. Var dessväre inget jag ville ha utan paladinjunk (greed roll). Men lite kul iallafall att vinna på så lågt.

• Aros

Odella: spelar någon timme när sonen är på dagis, sen blir det några timmar på kvällen när han sover och allt är fixat här hemma. Sambon spelar poker på datorn bredvid så han har inte mycket att invända.

• Aros

Vikingafrun: tanka gör du bäst med en enhandare plus sköld. Men använd 2 handssvärdet när du gör quests och sånt själv. Enklast är att vara fury medans man lvlar upp.

• Aros

Ocean WoW: tror jag är väldigt glad att mitt guild är relativt casual när jag läser om ditt spelande. Jag brukar dock ta en spelfri vecka (eller mer) varannan månad. Nyttigt och skönt, man får verkligen perspektiv på livet utanför då. Otroligt hur snabbt man dras in i spelvärlden igen.

Svar på tråden Worls of Warcraft!!