• Odella

Worls of Warcraft!!

"Är lite besviken på TBC, är ungefär samma lir. Känns som en fattig expansion hittills. Men kanske blir bättre när man nårt lvl 70 o det blir nya end games... Just nu power lvlar alla eller spelar Bloodelf typ..."

Ja, jag känner lite likadant faktiskt. Fina områden, men ack så tråkiga quester. Ocjh så surar jag till när det är typ 100 pers vid varje område som ska göra samma quest så man ALDRIG blir färdig. Och ingen vill gruppera sig. Blä.

• Odella

Lvl 65 här... det går verkligen sakta, men man kissar ju inte i en spann bara för att få levla, liksom

• Odella

Får man fråga hur ofta ni wow-are spelar i veckan? Känner att jag spelar lite för mycket nu och vill dra ner på det. Hur mycket spelar ni och känner ni att ni har tid med familj och annat liv också?

• Odella

Tack alla som har svarat! Jag ska dra ner mitt spelande till 2 timmar om dagen och inte 4 som jag sitter nu... Tycker det verkar bättre.

Ska aldrig berätta att jag är tjej igen för några spelare >:( Var i ramparts igår som tank och gjorde mitt jobb (är fury+arms speccad) och i mitten av allt frågar nån om vi alla är tjejer eller killar och jag svarar. Och sekunderna efter börjar 2 av dem skriva en massa skit i whisper (alltså skamliga förslag och annat skit) så jag drog därifrån. Usch så irriterande :(

• Odella

Ocean WoW: Nä, man märker verkligen hur attityden förändras när man kommer ut med ens RL-kön. Ändå har jag bara blivit mottaget positivt när jag innan berättat och de flesta har tyckt det var ganska coolt, men att vara anonym har större fördelar. Man slipper bli stött på (irriterande) och folk försöker ge en saker för att de tror att man ska ligga med dem (haha). En annan tjej som jag träffade i ett gille brukade tävla om vem som kunde få mest dirty whispers från guildmedlemmar däremot Det var ganska roligt!

Svar på tråden Worls of Warcraft!!