• NK80

Worls of Warcraft!!

Gz Zachro!
    Ikväll blir det spel för hela slanten, Start 20.00-00.00 eventuellt längre

• NK80

Fasiken.. har inget sug att spela idag..typiskt.

• NK80

Fan, jag har major beslutsångest... Ska jag levla upp min warrior som nu är 22, eller min warlock som är 26? Om jag tittar på sambon som har en lock på 62 så ÄGER de ju. Arrg! Hjälp mig!

• NK80

GZ Zachro till ding 60!

Jag har bestämt mig för att köra med fröken Sinsala, min warlock ett tag framöver. Fick för mig att hon var tråkig att spela med men fasiken, hon är ju skit kul!

• NK80

Snaaaart lvl 30 med min warlock. Shit vad trögt det går när man spelar ca. varannandag.

• NK80

Zachro, gillar inte när det händer... som du vet (skrev det härom veckan..) Passa på att hitta på ngt annat den tiden (lätt eller hur...)

Mamma till Colin ♥
  • NK80

Äntligen lvl 30! Cool

Mamma till Colin ♥
  • NK80

Har inte spelat på flera dagar.. måste ha sjukt mkt rested nu, gött!

Mamma till Colin ♥
  • NK80

Vikingafru, soulbound kan du inte sälja.. förutom till npc'er då.

Mamma till Colin ♥
  • NK80
    Vikingafrun skrev 2007-02-12 09:18:42 följande:
    Tråkigt. Har en massa "blåa-prylar" som jag borde kunna få massor för på auktionen. Men så fort jag lootade så blev de soulboundade.

En massa blåa prylar säger du... om du inte behövde dem varför hamna dem hos dig? Du trycker väl "greed" om du inte behöver dem va? Eller bara trycker ned och är inte med på rollen över huvudtaget

Mamma till Colin ♥
  • NK80

....eller du kanske inte var i grp när du loota?

Mamma till Colin ♥
  • NK80

Spelar oftast varannan dag och då blir det 2-3 timmar...Fast nu har jag inte spelat på FLERA dagar så idag ska jag spela lite iaf.

Mamma till Colin ♥
Svar på tråden Worls of Warcraft!!