• Anonym (singel)

Har ni tips på datingsiter?

Jag är nybliven singel och vill börja data. Vilka bra datingsiter finns det?

Alltså dating och inte bara sex!

• Svar på tråden Har ni tips på datingsiter?
  • smurfan82

E-kontakt.se! Har träffat en massa trevliga killar där, en bra sida tycker jag! Lycka till!

• Anonym

Spraydate,match, meeticc m.m

• Anonym (dejtare)

Jag har varit mest på spraydate men även på Mötesplatsen. Beror lite på hur gammal du är men jag har en tendens att komma tillbaka till spraydate hela tiden...

• Anonym (dejtare)

Jag har varit mest på spraydate men även på Mötesplatsen. Beror lite på hur gammal du är men jag har en tendens att komma tillbaka till spraydate hela tiden...

• Anonym (dejtare)

Vad har Vilda Webben för målgrupp?

• NoahLeah

Vilda Webbens målgrupp är 25 o uppåt...o för alla oavsett om man söker chatt, vänner el partner

Men jag kan rekommendera Spray Date, där fann min älskling o jag varandra.

• Anonym (singel nr2)

Jag undrar oxå vilka sidor som är bra. Jag är 30 år och undrar vilken sida som är bäst då?

• Anonym (Lycklig)

Jag träffade min man genom Mötesplatsen. Tyckte det var jättemånga trevliga där, och det var lättsamt och lätt att få kontakt med folk. Jag var 35 år då. Var även upplagd på msn:s dating, men tyckte folk var trevligare på Mötesplatsen.

• Anonym (Jag med..)

Träffade oxå min man på Mötesplatsen!

• Anonym

Passagen är bra om man är snål :)

Där är det nämligen gratis att skicka meddelanden och att chatta med varandra.

• Anonym (dejtare)

jag är lite nyfiken: ni som träffade era män på tex mötesplatsen,,, hur länge väntade in innan ni träffades IRL?

• Anonym (spraykär)

Jag träffade min underbara make på Spray Date!

Vi träffades, blev blixtkära, flyttade ihop, förlovade oss och nu har vi varit gifta i lite över 2 år!!!! Jippie!!!!

But be aware... på datingsajter så finns det mängder av killar som säger samma saker till mängder av tjejer samtidigt!  Riktiga äkta players!!!

Om det blir så att du kommer någon nära, som säger sig vara kär i dig och bara dig... en bra grej att göra - som vissa säkert tycker är fult gjort men du får reda på var HAN står - är att skapa ytterligare ett nytt konto med annat nicknamn och börja flörta med killen som säger sig vara kär i just DIG.  Du märker ganska snart om han talar om att han är kär i en annan på sajten (du) och är upptagen, eller om han då ber om en dejt med tjejen (som också är du). 

Min man är helt bedårande underbar så att chatta är absolut inte ett fel sätt att mötas på!!!!  Det finns riktiga riktiga pärlor och gentlemän!!! 

• Anonym (Lycklig)

Anonym (dejtare): Jag är sån att jag helst vill träffas ganska snabbt IRL, eftersom det annars är så lätt att bygga upp luftslott och få sig en bild av någon som aldrig stämmer. Det är ju alltid annorlunda IRL med kroppsspråk och utseende, mm. Ibland är ju bilden mer positiv IRL, men ibland fantiserar man dem snyggare och bättre än de är IRL Därför har jag träffat dem snabbt. Min man och jag chattade några gånger på msn, men träffades redan efter ca 1½ vecka, då jag förstått att han hade humor och verkade vara en väldigt fin person.

• Anonym (Dejting)

Just date...där träffade jag min man. Vi är gifta sen 1 år tillbaka och väntar vårt första barn

Svar på tråden Har ni tips på datingsiter?