vad heter flor socker pa engelska?
ja som fragan lyder, vad heter florsocker pa engelska?
ja som fragan lyder, vad heter florsocker pa engelska?
oh nej...men vad ska jag da ha pa mina kanelbullar? va samst...jag vill tillbaka till sverige om jag inte kan hitta parlsocker har
*SNYFT*
Mrs O: Om du bor i Bostontrakten, kan jag komma med tips på andra ställen att hitta pärlsocker. Annars kanske någon vänlig själ i Sverige vill skicka över ett paket?
jobbar som konditor o på våra säckar med florsocker står det icing sugar..
Har du inte något IKEA i närheten då??
Mrs o
Jag kan skicka över lite pärl socker åt dig om du vill!
ta kanelbullarna,när dom e färdiggräddade o pensla med smält smör o sen så doppar du do i strösocker..mumsigt
nej narmaste IKEA ligger nastan 30 min bilvag harifran...jag kopte icing sugar igar iallafall..det verkar vara florsocker men parlsocker hittade jag inte...och inte potatismjol heller for den delen. jag fragade efter potatismjol och da sa de att jag nog maste ga till en mer valsorterad butik...men jag var pa sainsburys och det ar en jattestor butik ju
det kanns sa konstigt nar man inte kan hitta varoro som man liksom tar for 'givet' hihi...igar blev det nastan brak nar jag fragade efter vaniljsas..och sa skulle en kvinna lagga sig i o saga att sant finns inte...JOO det finns det visst sa jag vi har vanilSAS i sverige minsann...men nej det trodde hon inte pa...hahah men jag hittade nat som hette vanilla custard sa jag antar det e liknande..
sorry for langt inlagg...maste ju avreagera mig...
emmye
snalla skicka over massvis med parlsocker...och potatismjol ocksa for den delen
Japp, vanilla custard påminner om vaniljsås, fast det är mer som vaniljkräm. Man kanske kan göra den lösare, om det är pulvermix?
Jag hittade potatismjöl när vi var på väg att flytta hem från USA. Det heter potato starch, fast det visste du kanske.
corn starch kan man använda istället för potatismjöl för det mesta och det har sainsburys. Tror det står i bakhyllan.