• dorry

Ska det verkligen behövas vara så svårt att bli gravid

• Svar på tråden Ska det verkligen behövas vara så svårt att bli gravid
  • dorry

Är ny på sajten men hoppas att få någon tips hur ska man gå vidare med mitt problem.
    Har försökt bli gravid nu flera år, inget fel har hittats varken på mig eller min sambo men det funkar inte.
    Har börjat må illa nu bara för att se barn.

• dorry

har gjort två inseminationer men sedan flippade jag ur.
    Hade för stora förväntingar att det skulle funka. Mådde så konstig (skengravid) och trodde att nu, men ICKE

• dorry

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det är ju så orättvis.
    Man vill ju säga att kämpa på men det vet du redan att du ska göra väl.
    Själv hade ägglossning igår¨och nu försöker inte hoppa för mycket för att det ska inte slå så hårt när mensen kommer

• dorry

Jag tror att jag ska inte klaga för mycket, jag har ju inte behövt gå igenom några operationer än.
    Tuff du är att du fortvarande pigg att uppmuntra.

Hur länge har du hållt på?

• dorry

Det är svårt och man gråter men tjejer är ju tuffa så du kommer att klara det säkert.

• dorry

Tänkt va duktig mamma du kommer att bli den dagen när bebben väl kommer

• dorry

Det stämmer väl att man ska slappna av och åka iväg, det var så vi började, men inget.
    Nu försöker jag hitta massa nya hobbys för att inte tänka på bebisen men så fort mensen kommer bli jag så jä... förbannad att det inte funkade och tänker att jag var ju helt konsentrerad på annat varför kan jag ändå inte bli gravid.Det kändes att jag gjorde ju allt rätt. Antagligen är man omedvetet ändå så besatt av problemet att det inte funkar.
    Tack för er stöd

• dorry

Hur mår du idag?
    Jag känner mig mycket bättre eftersom jag har hittat denna forum. Det är så skönt att prata av sig och prata med människor som förstår en.
    Jag hoppas att det kommer att går bra för dig och att du kommer att få den lilla önskade bebisen med din nuvarnade man. Självklart att man vill ha en bebis med en som man älskar och lever tillsammans.

Svar på tråden Ska det verkligen behövas vara så svårt att bli gravid