Jag är pank...panik!!
Hej!
Är själv inte pank, men jag förstår att du har det jobbigt.
Vet att kommunerna brukar ha någon sorts ekonomirådgivare som man kan anlita gratis, kanske det kan vara till någon hjälp även om det är totalkris just nu.
Hej!
Är själv inte pank, men jag förstår att du har det jobbigt.
Vet att kommunerna brukar ha någon sorts ekonomirådgivare som man kan anlita gratis, kanske det kan vara till någon hjälp även om det är totalkris just nu.
Jag har inte heller lyckats klara mig undan fogden... Lever på existensminimun. Söker en massa jobb, vill börja jobba så jag kan börja betala av mina skulder! Inga napp på jobb ännu tyvärr.
jag är förtidspensionerad,lever ensam med tre söner i tonåren och en lilleman på 4,min pension är väldigt låg,men som sagt man får omprioritera saker,jag har alltid pengar för jag har varken bil,banklån,skulder,eller avbetalningar vilket gör jag har 13000 kvar efter hyran som är på 7000,jag sparar varje månad from januari till julklappar så idag har jag handlat för 12500 sammanlagt,så gör jag ,bara ett tips!
TS:
Ring och be om att få de räkningar uppskjutna som du inte kunnat betala och ring FK igen och på dem. "Surkärringen" var det handläggaren för dig? Be att få byta i så fall.