Stora julklappsrim-tråden
Vilken kul tråd......
Vad kan tänkas rimma på detta, tro:
1...ishocky-spel
2...lego till tjej
3...lego till kille
Hoppas, hoppas nån kan nåt kul rim på dessa saker!!!
Vilken kul tråd......
Vad kan tänkas rimma på detta, tro:
1...ishocky-spel
2...lego till tjej
3...lego till kille
Hoppas, hoppas nån kan nåt kul rim på dessa saker!!!
Silverkatten06..........om det inte gick bra idag, då skulle jag vilja se när du e på topp........kanonbra rim ju!!!!!! De tar vi med hull och hår.......men det är flera lego-paket.........så hoppas minst fyra till.....!!!!!
Heja på, Heja på......till alla duktiga rimmare!!!
Juppepuppe..........toppen-rim, den tar jag med detsamma!!!
Nu fattas bara tre lego-rim till!!! Heja på!!!
Silverkatten06.....Ja, till tösen är det typ lite sago-prinsess-f´ee-tema......men även då klossar-bygga-allt-möjligt-tema........ojdå, förstod du nåt av detta tro!!??
Jisses, vilka bra rim ni fixar till det här på tråden....kommer att plocka många.......tusen tack och åter igen ´´heja på´´!!!
Juppepuppe och Silverkatten06.......ni är ju helt otroliga....slår vad om att ni kommer att göra succé i många, många hem på julafton.......!!!!
Men....nu skall jag vara egoistisk och be om ett rim till mig själv.....jag skall ge mig själv en julklapp, en bärsjal att bära mitt lillgull i.....håller tummarna att ett lång, långt rim hittar till mitt paket!!!!!
Godermorgon på er, alla superduktiga rimare!!
Det är sååååå kul att läsa rimmen, hur gör ni?????
Skall ge mig själv en bärsjal att gosa med lillgullet mitt,
kanske ett låååångt rim hoppar på det paketet!!
Hoppas, hoppas, hoppas........
Regnbågsbebis..........vet inte vad jag skall säja....häpnar....hur får du ihop dessa ord.....så fina!!!
Tårarna började rinna, för den var såååå underbart känslofylld rimmet ditt om sjalen.........
Helt enkelt.........PERFEKT!!!!!!!
Tusen tack!!!!!!!!
Nötkaka........Visst är den underbar, rimmet om bärsjalen!!!
Jag önskade ett rim igår och så fick jag denna av Regnbågsbebis, den ska pryda mitt paket, men varje gång jag läser den så rinner tårarna för den är så känslofylld. Så undrar just hur det ska gå på julafton, när jag sitter och gråter när jag öppnar paket!
Till alla Rimmare....ni vet väl att ni sitter och delar ut små julklappar redan nu med erat rimm.....så åter igen tusen tack för att ni tar er tid att hjälpa, och förse oss (orimmade??) med både gråt och skratt......!!!!
Sååå.....HEJA PÅ, HEJA PÅ!!!!
Goderkväll på er, alla fantastiska rimmare!!!
Skulle ni vilja hjälpa mig.......en legobil till lillen min???
Finns det några ord om den, måntro!!!!
Silverkatten06.........angående lego-bilen.....suveränt som alltid.......den tar vi med hull och hår......tackar igen!!!!