• Baby82

Willys apelsinjuice!!

Jag har blivit beroende utav Willys Apelsinjuice. Och det är bara Willys som jag tycker är såååå himla god. Det går åt ca 5 st paket = 10 liter juice i veckan. Mitt barn kommer födas som en apelsin.

• Svar på tråden Willys apelsinjuice!!
  • Labolinaa

Själv levde jag på Multivitamindryck från Prix(vet ej märket) när jag väntade min dotter! Kunde dricka 1½ liten om dan.

• Vombell

Jag har också fått pippi på just den Willys juice! Supergod och billig. Kan det bli bättre?

• Baby82

Ja visst är den god? Mmmmm smaskens..... Måste nog gå och ta mig ett glas nu.

• Dino78

Köper en apelsinjucie på Lidl som heter Orangen Nectar som jag tycker är asgod. Och jag gillar inte ens apelsinjuice Men just dena juice...oh my god...dricker ett par liter i veckan

• annca

Willys färskpressade (förhållandevis billig), och Brämhults färskpressade (alldeles för dyr), de är farliga att köpa ju! Försvinner på ett litet killenafs!

• snutti

Bravos apelsinjuice är den goooodaste, ska aldrig byta märke...

• Baby82

Har mått lite dåligt dom senaste dagarna och har inte orkat ta mig till affären och jäklar vilken abstinens jag har haft på juicen. Bara längtar tills jag får ta mig ett glas Willys apelsinjuice.

• Whilda

Jag blev tokig i mineral vatten. Drack över en back i veckan.
    hihi...

• SandraJ

när jag gick med Felicia åt jag fem apelsiner och en grapefrukt om dan fick sluta pga halsbränna

• Lady Bling

Godmorgon apelsinjuice!! Måste ha sån juice varje dag!!!! (helt beroende... )

• Lindus77

Yes..Godmorgon apelsinjuice..men det var jag ju beroende av innan oxå iof...dessutom måste det finnas julmust hemma

• Sunna

Det står på brämhults juicer att de är opastöriserade. Suck, den enda apelsinjuicen som jag tycker är god. Men jag tror i och för sig att det bara är mjölkprodukter som man inte får äta opastöriserat.
    Nån som vet? Kram

• Lady Bling

Sunna: Ja det är ju mjölkprodukter som ska vara pastöriserade. Jag menar, apelsiner och frukt äter man ju som de är, vore jobbigt att koka dom så fort man ska ta en frukt Pressar man apelsiner hemma så dricker man ju det som det är, så drick på av din favorit juice, det är bara nyttigt med vitaminerna.

• Väntarochlängtar

Ni verkar ha tur som kan dricka så mycket juice.. Jag älskar också juice MEN det är lätt att gå upp i vikt (mer socker i juice än i saft..) så jag får låta bli...
    Men färskpressad apelsinjuice är såååå gott! Och likaså Brämhults hallondryck (mkt socker-men gott!)......... Mums! Vad törstig jag blev nu.. Dricker stora mängder Julmust Light istället..Gott det med men inte heller helt nyttigt!

• Vombell

Baby 82: Jag var på Willys i förrgår och köpte på mig 16 liter! Har några mil till Willys så det är bäst att bunkra. Har redan druckit upp (igår)

• Baby82

Vombell

Hihihi Jag skall till Willys snart och handla, som tur är har vi inte några mil dit så jag slipper bunkra upp med 16 liter. Men en 4 liter tänker jag ta med mig hem.

• Baby82

Äntligen har jag fått hem min willys juice, mmmmm så gott.

• Vombell

Du får inte läska mig så...! Sitter på jobbet med bara vatten att dricka :( men vänta bara tills jag kommer hem!

Svar på tråden Willys apelsinjuice!!