Vitvaror från tretti.se
Har nu fått en offert på vitvaror från tretti.se.
Dem har räknat bort en rabatt på ca 2500:-, kan man "pruta" mer eller är det lönlöst?
Har nu fått en offert på vitvaror från tretti.se.
Dem har räknat bort en rabatt på ca 2500:-, kan man "pruta" mer eller är det lönlöst?
Ingen?
Puffar lite till!
Vi fick en offert från dem, men det visade sig ändå att vi fick bättre pris hos en av Hemmabutikerna.
Listpriserna hos dem ser bra ut, men rabatten var inte lika bra.
Tretti.se tog full betalning för div. tillbehör, vilket de inte gjorde där vi köpte. Vi sparade ytterligare npgon tusenlapp.
Vi köpte häll, ugn + utdragsskenor och mikro + inbyggnadsram.
Så mitt tips är att helt enkelt gå till någon/några andra och be om offert också.
Handla inte av tretti.se. Min sambo har jobbat för deras leverantör. Det företaget sysslar bara med lurendrejeri.
Lurendrejeri? Vad jag hört från andra som handlat där har det verkat bra...?
Vi har precis köpt en frys därifrån, och det var absolut inga problem. Snabb och smärtfri leverans, och bra pris.
Lindnils99: Vad för typ av lurendrejeri?? Märkte inget konstigt.
"puffar"
Vill gärna veta vad som var fel med tretti.se.
Vi har handlat mycket av dem och det har aldrig varit något strul. Snarare tvärtom!
Snabb leverans och trevlig kontakt.
Vi köpte en frysbox i höstas. Den kom snabbt. Men...dom som körde ut den ringde aldrig o sa att dom skulle komma. Som tur var var jag hemma o sjuk den dagen. Men tretti.se har jag ingenting emot.
Vi köpte våra vitvaror genom El-kedjan och fick paketpris på 39,500:- (kyl/frys,varmluftsugn,integrerad diskmaskin,induktionshäll,inbyggnadsmicro och frihängande fläkt). Allt som allt skulle det kostat 48,000:-, så vi fick mycket bra rabatt anser jag! Alla vitvaror är i rostfritt och märket är Cylinda på allt utom fläkten som är Gorenje!
Kolla runt på era lokala vitvarubutiker innan ni bestämmer er, det kan löna sig!
Jämför också garantier och försäkringar, vi fick 40 månaders försäkring på alla våra vitvaror.