Vad tycker du om namnet Ingrid?
Jag skulle kunna tänka mig att ge min framtida dotter det namnet.

Jag skulle kunna tänka mig att ge min framtida dotter det namnet.

Jag förstår verkligen inte hur man kan tycka att det är fult   Men så känner jag bara bra personer som heter så också...
  Men så känner jag bara bra personer som heter så också...

Fruktansvärt fult   

Fint  Min lillasyster (11) heter det
  Min lillasyster (11) heter det  

Fast får väl erkänna att mamma fick sig en känga eller två av oss "äldre" syskon, innan vi vande oss  

Har inte gillat det, men nu håller jag på att läsa Katerina Janouchs bok "Barnliv" och när hon skriver om sin dotter Ingrid så har jag nu börjat tycka att det låter ganska gulligt. Men jag tror det beror på att jag alltid förknippat namnet med min mammas väninna och inte ett litet barn   

Men jag röstade ändå på gammaldags för det är så jag hela tiden har känt inför det namnet

Jättefint!

Min dotter heter det i andranamn så jag tycker givetvis det är jättefint!   

Jag är helt såld på det namnet. Om vi får en dotter ska hon antagligen heta det   Så himla fint är det.
  Så himla fint är det.

valde gammaldags....tycker det är ok...gillar gammla namn dock

Min dotter heter Ingrid,så naturligtvis tycker jag att det är jätte fint   

Jag heter det i andranamn, dottern likaså.
Fint mao

Fult, kärringnamn

Det är jättefint!

Tycker Ingrid är jette fint   min mormor hätte det och skulle gärna vilja att mitt barn (när jag skaffar) heter så, men man måste ju tycka lika och det gör vi inte här hemma
  min mormor hätte det och skulle gärna vilja att mitt barn (när jag skaffar) heter så, men man måste ju tycka lika och det gör vi inte här hemma

Superfint!

FINT min dotter heter så 

heter det i 2:a namn och skäms varje gång någon frågar ursch, är döpt efter farmor det är fint men inte namnet.. Nä fy!!!