KINKY !?
Någon som har nått förslag till två som vill testa lite mer kinky stuff ? Vi kommer inte på nått. Läst många trådar men hittar inget..
Någon mer nått rått förslag? :)
öppen för allt !!!!!
Någon som har nått förslag till två som vill testa lite mer kinky stuff ? Vi kommer inte på nått. Läst många trådar men hittar inget..
Någon mer nått rått förslag? :)
öppen för allt !!!!!
Hittar inget, var på FL har du letat någonstans? Under rubrikerna "kultur och konst" eller kanske i "sandlådan"?
Här har det bl.a. diskuterats följande mer eller mindre "kinky stuff"
- latexlakan
- blöjor
- wetsex
- rövslick
- uppblåsbara får
- scatting (något med avföring)
Behöver jag fortsätta? Om inte detta är kinky nog så vet jag inte vart du ska vända dig.
vad menar du med kinky? rollspel kan bli hur kinky som helst.. och det behöver ju inte vara dominant/undergiven temat.. har man bara lite fanasi;) Sambon å jag bestämde en kväll att gå ut med våra kompis gäng, låtsas att vi träffades ute å sen blev det riktigt roligt.....*fnittrar*
Lycka till!
Busa, hehe det låt ganske skoj. Men jag och min sambo är relativs blyga i sådant, vi tänkte tanken på rollspel men vet att vi båda skulle skratta ihjäl oss. några tips så att man tar rollspelet på lite mer allvar? typ..
Vi råkade bara börja en kväll(lite vin var inblandat haha) det var mest på skoj. jag sa nåt i stil med hello handsom... sen hängde han på..(nån tuff affärsmans röst!) vi skrattade jätte mycket.. å just hello handsom tänder rejält än.. men man får vara blyg, det släpper!! Jag lovar! jag har med varit en blyg tjej! Tänk inte så mycket!! Sen vänjer man sig!!
hehe, vin är alltid bra! ... :) tack fr svaret. värt att tänka på :)
Hur kinky vill ni vara? Jag lever i en relation där mannen är dominant och jag undergiven....vi hittar på rätt mycket kinky kan jag säga Grejen är ju den att det är han som bestämmer allt....finns inget som tänder mig så mycket som att "tvingas" lyda order....han kanske "tvingar" mig att suga...djupt...han kanske "tvingar" mig att slicka hans r*v (rentvättat naturligtvis) Han smiskar mig...hårt..(men aldrig hårdare än jag klarar, han har en otrolig förmåga att känna av hur mycket som är lagom)..han kanske smiskar mig med handflatan....eller en piska....ibland binder han mig...med rep eller med kättingar...eller sätter på mig handklovar....tar mig med dildos....tvingar mig att leka med dildos framför hans granskande ögon...han ger mig örfilar, spottar mig i ansiktet....kallar med slampa...får mig att tvingas be om att bli tagen....hårt, hårt....ett par gånger har vi testat wet...det tänder mig otroligt mycket....allt detta kan ju låta helt sjukt för en som inte tänder på detta som vi, dvs ug/dom....men för oss är det vardag... vi lever alltid med dessa "roller" när vi har sex och vi njuter båda av det lika mycket...när det gäller vår relation för övrigt är vi helt jämlika och det är nästan så att jag bestämmer mer än han
Vill du ha mer förslag på kinky lekar
Vi lekte någon gång att vi var aktiemäklare. Det var oerhört upphetsande. Vi klädde inte ut oss eller så, men vi snackade hela tiden och fick en massa ekonomiska termer att låta snuskiga ("aktiestock", "konjunkturen är på väg upp" osv).
Ojoj :) ...Taxck för alla förslag.. fast jag vet inte riktit vart vi ligger när det gäller örfilar och spottande. Själv skulle jag nog inte gilla att bli spottad på. men en örfil kanske .. jag vet inte riktigt, önskarman kunde slappna av lite mer och låta det gå..hos båda två.
Några tips på hur man slappnar av lättare och kanske vågar mer med sin partrner??
Överaskade min sambo i går kväll med den nyinköpta tomte dräkten/masken. knackade på och sa HO HO HO finns det några kåta tjejer här? jag ska knulla dig om jag får lite tomte gröt!
sen satte jag på henne med alla tomte krafter jag har, i full mundering.
kan rekomenderas!
Hahaha! :) jag skulle gärna vilja ha sx med tomten :)
Åh, jag skulle också vilja att min pojkvän slog mig, spotta på mig och kallade mig för hora, slampa o.s.v! Vill så gärna att han ska bestämma allt i sängen. skulle också vilja ha en trekant med en tjej till och att min pojkvänn knullade henne stenhårt och jag skulle typ bara få slicka henne! Men jag vågar inte berätta dettq för honom, hur ska jag göra?
Det var jag som skrev inlägg nr 6, glömde att kalla mig något mer än anonym
Till anonym som inte vågar be pojkvännen om lite annorlunda sex: åhhh, jag förstår dig så väl...det är verkligen jättejobbigt att komma med så udda önskemål om man inte tidigare sysslat med kinkysex....har ni varit tillsammans länge? Det är klart att det är svårt att komma med liknande önskemål efter en massa år tillsammans...man oroar sig för om han ska undra om man hela tiden varit missnöjd med sexlivet osv....men kan du inte bara säga att du drömde så konstigt en natt och så tar du upp sådant du fantiserat om...du kan ju säga att du var jätteupphetsad när du vaknade...att du vet ju inte vad du skulle tycka om det i vaket tillstånd men att du nu blivit sugen på att testa...gillar ni det sedan båda två är det ju fritt fram för ännu mera kinky sex Har man väl börjat faller det sig lätt sedan.....eller säg att du läste om det här på FL tex...eller någonannanstans och att du inte har fantiserat så förut men nu blivit lite nyfiken...
Sammanfattningsvis så menar jag att du behöver ju inte avslöja för honom att du haft dessa fantaiser länge...det kan ju såra honom i onödan...nej säg att du fick upp ögonen för det genom dröm eller att du läst och säg att du skulle vilja prova någon gång...vad tror du om det?
Förresten delar jag din fantasi om att se min kille knulla en annan tjej....helst vill jag att den tjejen han knullar också är dominant och att hon dominerar mig....tvingar mig att slicka, tar mig med strap, smiskar mig, örfilar mig, förnedrar mig osv....medans min kille tittar på...sedan knullar han henne...och jag tvingas slicka hans röv under tiden...eller jag tvingas slicka henne och han varierar att köra "den" i hennes f*tta och sedan i min mun....han sprutar i henne och sedan tvingas jag skicka henne ren....shit, jag blir SÅ upphetsad bara av att skriva detta Min kille vet såklart om dessa fantasier och faktum är att vi letar efter en tjej som kan ställa upp på detta...ännu har vi inte hittat rätt tjej men det kommer väl....
Till annonym (kinky) Ja, vilken bra ide det har jag inte ens tänkt på men det ska jag ta och göra så får vi se hur det blir. Skulle också vilja försöka att hitta en tjej till som vill vara med, blir så himla kåt av bara tanken. Men det är ju det ifall man blir svartsjuk efteråt det skulle ite vara roligt. men dt tror jag inte jag skulle bli men...
Tack så mycket för rådet=)