KINKY !?
Det var jag som skrev inlägg nr 6, glömde att kalla mig något mer än anonym
Till anonym som inte vågar be pojkvännen om lite annorlunda sex: åhhh, jag förstår dig så väl...det är verkligen jättejobbigt att komma med så udda önskemål om man inte tidigare sysslat med kinkysex....har ni varit tillsammans länge? Det är klart att det är svårt att komma med liknande önskemål efter en massa år tillsammans...man oroar sig för om han ska undra om man hela tiden varit missnöjd med sexlivet osv....men kan du inte bara säga att du drömde så konstigt en natt och så tar du upp sådant du fantiserat om...du kan ju säga att du var jätteupphetsad när du vaknade...att du vet ju inte vad du skulle tycka om det i vaket tillstånd men att du nu blivit sugen på att testa...gillar ni det sedan båda två är det ju fritt fram för ännu mera kinky sex
Har man väl börjat faller det sig lätt sedan.....eller säg att du läste om det här på FL tex...eller någonannanstans och att du inte har fantiserat så förut men nu blivit lite nyfiken...
Sammanfattningsvis så menar jag att du behöver ju inte avslöja för honom att du haft dessa fantaiser länge...det kan ju såra honom i onödan...nej säg att du fick upp ögonen för det genom dröm eller att du läst och säg att du skulle vilja prova någon gång...vad tror du om det?
Förresten delar jag din fantasi om att se min kille knulla en annan tjej....helst vill jag att den tjejen han knullar också är dominant och att hon dominerar mig....tvingar mig att slicka, tar mig med strap, smiskar mig, örfilar mig, förnedrar mig osv....medans min kille tittar på...sedan knullar han henne...och jag tvingas slicka hans röv under tiden...eller jag tvingas slicka henne och han varierar att köra "den" i hennes f*tta och sedan i min mun....han sprutar i henne och sedan tvingas jag skicka henne ren....shit, jag blir SÅ upphetsad bara av att skriva detta
Min kille vet såklart om dessa fantasier och faktum är att vi letar efter en tjej som kan ställa upp på detta...ännu har vi inte hittat rätt tjej men det kommer väl....