• Diddy

Vad tycker ni om snigel skötbor(ikea)?

È de något o rekomendera??´skulle iväg o handla idag men något höll mig hemma ,,hmmm..kanske inte e något o ha isåfall lr hehe...

• Svar på tråden Vad tycker ni om snigel skötbor(ikea)?
  • saelma

Vi har det och jag gillar det. Bra med plats att byta på och bra med plats under för blöjor och tvättlappar och lite annat smått och gott.
    Vi har det med gullunge-skötbädd.

• cia75

Vi har det och är supernöjda!

• Jessa med 3

Jag tycker att det är för smalt (inte en mm över till att ställa ifrån sig något) och dessutom ganska lågt (min man är 192 cm lång), så vi valde ett vägghängt skötbord i stället.

• jojja

Jag tycker det har funkat bra...
    Är väl lite smalt, men vi löste det som så att vi hade en byrå bredvid med bäbisens kläder i. La en skötdyna i och hade väl det så till hon var iaf 1 år och 3 månader (vi fick ett badkarsskötbord då...)
    En annan nackdel är att det är en rätt "hög" kant som bäbisarna kan slå hälarna i. Det löste vi enkelt genom att lägga en vikt handduk över.

Billigt, men oxå bra är mitt omdöme!! Ikeas skötbord (vegga och sniglar) var ju de som fick bäst i test i vi föräldrar om jag inte minns fel...

*kram*

• delifi2

vi köpte d trots att ja inte ville ha det, men nu när ja har gjord iordningd så blev d mycke bättre, antikbets å korgar under å tygskynke runt om så blev d tipp topp

• Fiffi M

Vi har också köpt det, och det blev så mycket snyggare med antikbets! Tycker att det verkar väldigt stabilt, och ganska lagom stort.
    Ska som delfi2 också ha lite korgar undertill så småningom.

(bild finns i galleriet)

• snutti

Jag tycker inte att det är så snyggt, verkar lite litet också. Men om man fixar lite det då tror jag att det kan bli rätt läckert

• Ylwa

Det skötbordet var det enda i ett rätt färskt nr av "VI FÖRÄLDRAR" eller möjligtvis "gravid" som inte hade några säkerhetsanmärkningar!! Det kommer helt klart bli ett sånt för oss. Säkerheten först

• Fia113

Tycker också det är helt ok till det priset. Negativt är att trät reser sig när kisset tränger under skötbädden. Vill du se det med lite tyg så kolla i mitt bildgalleri

• Diddy

Fia 113,,Den var jätte fin så..hur satte du fast typ på den??För de var riktigt snyggt..=O)

• AmandaPitkänen

vad kostar det?? Alla säger att det är så billigt...

• Mizan

Vi tyckte det var för lågt så vi tog Diktad på ikea istället. Är lite dyrare, men det var det värt. Jätte fint!

• Nov 2004

Tycker själv att det är mer praktiskt med ett skötbord som man kan använda till annat efetr skötbordstiden är passerad. Så vi fastnade för IKEAS Tassa byrå med skötbordsdel påmonterad. Mycket praktiskt med lådor att ha alla bebisgrejer i - allt från kläder till blöjor och vad man nu behöver i närheten. Dessutom har vi monterat upp några hyllor på väggen ovanför att ha annat lättillgängligt. Det är också ett säkert skötbord då det monteras fast i väggen, alltså ingen risk att det tippar.

Svar på tråden Vad tycker ni om snigel skötbor(ikea)?