hur ofta suger ni av era pojkvänner?
Aldrig! Jag mår illa av bara tanken.. Men jag skulle önska att jag kunde göra det för det skulle glädja min karl enormt. Men jag grejar inte det. Blir spyfärdig...
Aldrig! Jag mår illa av bara tanken.. Men jag skulle önska att jag kunde göra det för det skulle glädja min karl enormt. Men jag grejar inte det. Blir spyfärdig...
motalatjej:
Jag håller inte med om att sperman inte smakar, eller åtminstone tror jag det eftersom lukten inte är någon höjdare.. Min karls sperma luktar sött-unket på något vis.. usch, skulle inte vilja smaka.
lovely:
För det första så har min man aldrig bett om att jag ska suga av honom (även om jag vet att han vill) och för det andra så har jag aldrig sagt det till honom att jag tycker att det känns äckligt. Det skulle jag aldrig säga för att jag vill inte såra honom. Men han vet att jag inte gillar idén och ber därför inte om det. Jag kan inte rå för hur jag känner och sex ska ju inte vara en plåga. Jag är ju hans partner och kvinna och vi ska samarbeta och njuta ihop. Jag är ju ingen tjänarinna som ska uppfylla hans önskningar hur hemskt jag än tycker att det är. Han har sagt att han vill absolut inte att jag gör något som jag inte vill. Han respekterar mina känslor och tar absolut inte illa upp. Men när vi har sex så älskar vi och det innebär ju självklart att allt som vi gör går i kärlekens tecken. Om jag skulle tvingas till att suga av honom så vore ju det knappast en kärleksakt... Men jag ska erkänna att jag avundas er som gillar att suga av era män, för jag skulle önska att jag klarade av att göra det själv..
Olyckan:
Ja, till 99 % i alla fall.. Har hänt enstaka gånger att jag njutit av att han slickat men det är sällsynt...