Inlägg från: junibarn76 |Visa alla inlägg
  • junibarn76

hur ofta suger ni av era pojkvänner?

Jag gör det kanske varannan dag eller så. Jag har uren att ha en sambo som kan fortsätta om och om igen utan att vila emellan. Därför låter jag honom gå hela vägen och jag sväljer. Han blir extemt upphetsad av det hela och går alltid ner på mig efteråt. Jag blir faktiskt lika upphetsad och är plaskvåt efteråt.

• junibarn76

Jag är verkligen jätteförvånad över hur många det är som verkar tycka att det är äckligt! För mig är det en helt naturlig del av akten. Jag vill att han går ner på mig och skulle tycka det var jättejobbigt om han tyckte det var äckligt. Jag suger mer än gärna av honom, och jag sväljer.

Faktiskt har jag svårt att förstå att man kan vilja bara tillsammans med någon som tycker att en kroppsdel på en själv är så äcklig. Sen förstår jag inte hur ni hinner tänka på det? När man har sex är ju njutningen det enda som spelar roll, allt annat glömmer man.
    För mig är inget äckligt då.

• junibarn76

Villig: Kan du inte bara mota honom neråt mot dina nedre regioner under förspelet? Eller kanske rent utav säga det åt honom.

Det är fult att glömma sin partner bara för att man själv blivit tillfredställd! Mitt ex gjorde så...numera är han som sagt mitt ex

Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?