• Anonym

Kan jag har blivit stor av hans enorma penis?

Jag har dejtat en kille med en enorm snopp! Vi har haft mkt sex i alla ställningar. Då vi har haft bakifrån har det gjort ont dagen efter. Nu undrar jag om man kan bli stor? Känner mig på nått sätt större därnere.... Vad tror ni? Kan man det?

• Svar på tråden Kan jag har blivit stor av hans enorma penis?
  • Anonym (dåm)

Det har jag mycket svårt att tänka mig.. man är ju rätt så töjbar där nere!
    Hur tror du det är för alla som har fött barn? Jag tror inte att det är som att kasta ut en boll iträdgården för alltid efter det..
    Du kan nog var lugn!

Gör knipövningar vettja!? Träna upp musklerna lite...

• listo

Neee.... för om det vore så, då borde alla som fött barn vara som vidöppna garage där nere

• Anonym (Hmm)

Med tanke på att musklerna där nere "stretchas" så låter det inte orimligt att man faktiskt skulle kunna bli slappare...

• Anonym

Kan man bli skadad då? Jag kände tom. i äggledarna dagen efter så enorm har han

• Anonym

Det finns inte en chans att han har kommit upp i äggledarna. Möjligtvis livmodertappen om du inte var tillräckligt upphetsad och den inte drog upp sig tillräckligt.

• Teskedsmamman

Du anpassar dig efter hans storlek.... har killen liten så kniiiip!!! då kommer den passa perfekt till slut Samma sak tvärtom....

Jag var ihop med en kille som var lång i drygt 3 år, till och med min BM påpekade att jag var lång i slidan... och jag frågade om det kunde bro på min kille och det sa hon att det var mycket troligt...

Slidan är ju mer eller mindre en muskel och kan vidga sig ofantligt... att du kände i äggstockarna är varken farligt eller konstigt, han har ju "bultat" på hela livmodern antagligen och har skakat om ordentligt därinne...

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Skrot i magen (v.9)
Svar på tråden Kan jag har blivit stor av hans enorma penis?