• Anonym

Han hör av sig till mig fast jag skrivit av honom

Jag är så deppig. Är olyckligt kär i en kille. Misstänker att han dejtar fler, han hör bara av sig då det passar honom osv. Har förstått nu att han mest vill träffa mig för sköna stunder. Jag har skrivit till honom att jag vill försöka glömma honom ändå hör han av sig "Vad gör du ikväll?" osv. Han respekterar inte mig. Ikväll skrev han "Vad gör du ikväll?" Svårt när man är kär i honom att vara kall... Vad skulle ni göra? Ska jag svara nått kaxigt, ställa krav igen eller inte svara alls?

• Svar på tråden Han hör av sig till mig fast jag skrivit av honom
  • Anonym

om du vill svara så kan du bara skriva att du har besök eller liknande.
    Annars är det ju bara och strunta i det...
    Vet hur det är när man är olyckligt kär... lycka till

• Anonym (liknande)

har varit i liknande situation

jag slutade att svara han när han inte respekterade att jag hade fått ett annat förhållande än det vi hade, vi var KK han och jag.

• Anonym (M)

Om Du nu vet att han troligtvis har flera tjejer, å dessutom bara hör av sig när han är "sugen" så, för din egen skull (hur svårt det än är) svara honom inte!

• Anonym

Det är lite kaxigt att skriva att man har besök Då kanske han blir lite sotis

• Anonym

Anonym (M)

Jag är inte helt säker på vad han vill med mig. Men troligtvis leker han bara. Han skriver att han gillar mig, att han gillar allt med mig, saknar mig, bara vill träffas för kramar osv Han föreslår att vi ska resa, gåpå bio men inget sker....

• Anonym

fitforfight

Du har rätt Vad ska jag skriva då?

• Tessideluxe

Hej
    Jag tycker inte du ska svara alls. Du skriver att han inte respekterar dig, vill du verkligen vara ihop med en sån kille? Hur kan du låta någon du är kär i utnyttja dig för sex? Du måste verkligen ta hand om dig själv och inte låta honom använda dig som han vill. Om du skriver att du har besök kanske han blir sotis, men vad spelar det för roll, han blir inte en bättre människa för det.

Jag tycker du ska säga att du inte vill ha mer kontakt. Fortsätter han skriva ska du inte svara, du ska radera sms/mail och säga till dig själv att du är värd bättre.

/T

• Anonym

Skriver jag att jag har besök kommer han säkert skriva av vem? Vad ska man svara då? Hehe

• Anonym (liknande)

Det låter som mitt gamla KK, på hans beteende

Svar på tråden Han hör av sig till mig fast jag skrivit av honom