• Mimmie

Små fötter- små skor, men var????

Har i helgen letat vinterstövlar/allväderstövlar till Hugo men helt utan framgång... Vad har era små på fötterna i vinter?
    Hittar inget som jag tycker verkar tillräckligt bra någonstans.
    Ge mig tips på bra kängor/stövlar som kan funka på lillemans fötter.
    Han är snart 11 mån. storlek 20-21 och går obehindrat. Dock får ju inte skorna vara för "tunga"... Tack!// Mikaela

• Svar på tråden Små fötter- små skor, men var????
  • kixan

Lindex har bra vinterskor i små storlekar, dom funkar jättebra, Alma hade ett par Rådis-kängor därifrån förra vintern.
    Annars finns ju alla "stora" märken, Kavat, PAX, Kuoma osv lite överallt, men jag tycker det känns onödigt att köpa svindyra skor till ett barn under året.

• Majsan70

Skopunkten har bra skor av alternativt märke till små barnfötter.

Eftersom min dotter har gömt alla skor för tillfället kan jag inte säga vad dem heter, men det är ett vanligt märke på skopunkten. De har bra pris och är ganska nätta till skillnad mot stora klumpiga o vad mig anbelangar, PAX och Kavat!

• AnnaGabrielle

Vi köpte pyttiga Gore Tex på kAX. 650:- men super lätta, bra att gå i och varma, han har dock växt ur dem nu så det blir 2 par skor i vinter ;)

• Mimmie

Kixan: Lindex? Har de skor? Det måste jag ha missat... Får kolla det!

Majsan 70: Var på skopunkten i helgen. De hade ett par vinterstövlar i stlk. 20-21. Verkade lite svåra att ta på...

Det bär mig lite emot at lägga hur mycket pengar som helst på skor men vad göra? Tack för era tips! // Mikaela

• kixan

Mimmie: Men snacka virrig, Din Sko menar jag ju, vete f*n hur jag fick det till Lindex... *garvar*

Svar på tråden Små fötter- små skor, men var????