• Mamma Kayla

Afrika i blodet..

Ni som har mixade ( mullat ) barn eller kanske e det själva med en förälder från Afrika  .. från vilket land kommer mamma eller pappa ?

Mamma till Liam, Noel och Damian
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 00:28:55:
    hoppsan .. det blev visst 2 tanzania alternativ av misstag.. klicka på den översta om tanzania e ett alternativ för dig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 11:26:08:
    Tunisien kom inte med tuvärr.. beklagar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-24 22:15:11:
    Ny Omröstningstråd AFRIKA I BLODET DEL 2

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m16654965.html
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Afrika i blodet..
  • Queenie

Själv är jag Finne pinne och maroccan ..Och så är min första dotters pappa finne och andra gambian....Hihi.... ( How could it get like that ) hiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiii
    Får väl starta en egen gambia tråd snart ...Alla känner väl alla...Hihi ...Kayla the u not gonna be included .. lol (lip)

• THEZZAN82

min första dotters pappa kommer ifrån Togo...och min nuvarande man och mina två anra döttrar kommer ifrån guinea...=) ha en bra jul och ett riktigt gott nytt år

• THEZZAN82

kanske ska tillägga att jag är svensk....=)

• fatou

Hej pa er....jag svensk och min man fran Gambia.......

• Nikimasmamma

Fyllde i Kenya för min sambo är därifrån, själv är jag svensk.

• Mamma Kayla

yeah yeah  Queenie... but u see mi .. imma gwan start a fine ass females group and u see U... Queenie  gonna be included... lol (  lip )

• Mamma Kayla
  • Queenie

Lmao ....Nice try Kayla..Thats a group that i better be included in...That aint gonna be an complete group if im not in ...Nice that just my first name .....lol...Kayla imma be free 4 one week now so u better get ya lazy ass uppp on the phone and call ...Cause i wanna se my baby boy...Im the first one to se him on this  earth...ooooooooh feeling prooooooud ....

• afromamma

Jag är helsvensk, mannen från Ghana

Svar på tråden Afrika i blodet..