Inlägg från: swesse |Visa alla inlägg
  • swesse

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej
    Har inte varit inne på FL sen, hmm 2 år.
    Vi väntar vårt andra barn i mitten på april, men det blir nog tidigare...
    Som du Teller så har även min fru hittat bekantskaper via detta forum och kanske kan även jag hitta några trevliga människor att träffa sporadiskt.

Så jag är självklart med på att ta en öl, kaffe e.d.

• swesse

Hej
    Kunde tyvärr inte komma i fredags, får hoppas att det snart blir ett nytt tillfälle?!

• swesse

Bra id'e! Jag är på att utmana dem! Saknar en partner för tillfället. Jobbet har dock en stående tid som vi kanske skulle kunna nyttja, om fredags kvällar fungerar för er?

• swesse

Bra, då är saken biff.
    Fredag nästa vecka ser det dock mörkt ut att få tid, någon som hade en annan kvällstid i veckan?

• swesse

Hej
    Jag tror att det var ett missförstånd från min sida.
    Vi har en stående tid KL 16-17, lite flexibel. Men vi ska få nycklarna till nya villan på fredag EM, så jag har ingen större lust att spela då.

Jag ställer annars väldigt gärna upp och spelar en annan fredag eller varför inte en annan vardag.

• swesse

Munktell kostar för övrigt 50kr/h vardag innan 17 och 100kr/h efter 17 och på helger.

Vår tid på jobbet används inte så flitigt just nu då vi alla jobbar ganska mycket, därför finns det stor möjlighet att vi skulle kunna utnyttja tiden. Den är oftast möjlig att förflytta och för egen del passar det vanligen bättre efter KL 19.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna