Pappagrupp i Eskilstuna
Här är en stolt Pappa till en 1-åring(den 12e Februari)och jag bor också i Hällby, världen är allt bra liten. Jag återkommer till tråden när jag fått fart på min sida hursomhelst ville jag bara säga lycka till teller!
Här är en stolt Pappa till en 1-åring(den 12e Februari)och jag bor också i Hällby, världen är allt bra liten. Jag återkommer till tråden när jag fått fart på min sida hursomhelst ville jag bara säga lycka till teller!
Förresten när jag endå sitter och knappar på datan så kan jag iallafall ge ett förslag värt att överväga.
Någon som varit på barnlandet(kanske heter leklandet?)som ligger vid kungsgatans vårdcentral eller gamla Blå för er partyprissar, vet ni vad jag menar?. Brukar oftast vara min sambo som åker dit med sina vänner men jag och en vän åkte dit och jag måste säga att det var en riktig succe. Riktigt avslappnad miljö med mycket nöje för barnen, kanske vi pappor kan mötas där någongång?.
Jag har för övrigt inte många vänner överhuvudtaget eftersom jag är ursprungligen från Västerås och endast bott i E-tuna sedan vintern 2004 och dom jag känner här har inte barn själva. Skulle vara riktigt kul att träffa andra farsor här i stan för exempelvis en öl nere på Olearys när det visas någon bra match, ja vad som helst egentligen bara man får komma ut lite mer.
Och återigen, lycka till teller.
Jag kan dessvärre inte denna helg då jag ska med grabben till storstan för första gången men jag lovar att ställa upp vid något annat tillfälle men frågan är vem vill ha Sveriges mest otränade 23-åring i sitt lag?. På plussidan kan jag väl tillägga att har ett brinnande intresse för sport.
Tack allesammans för det varma välkommandet
Synd att man inte var i Eskilstuna denna helg för Newcastle-Liverpool är solklart en match man skulle kunna dra ner till puben för.
Nåväl, ha en trevlig helg gott folk
Mvh