Inlägg från: jompabompa |Visa alla inlägg
  • jompabompa

Pappagrupp i Eskilstuna

ville bara titta in och säga hej... min fru har pratat om att ni som hänger här snackar om att flyga med ul plan i nån gympa hall får man haka på??

• jompabompa

jag är lätt på med både flyg och innebandy ...måndag.onsdag.söndag har jag svårt, tid och plats så är jag där

• jompabompa

Jag och frugan(max o my)+ungar är på beroende när jag jobbar på fm men sen är det lugnt

• jompabompa

Nu har jag varit och köpt ett plan... 3:e är ju ganska långt dit...
    föresten så sa min fru åt mig att jag skulle pressentera mig... ok here it goes:
    Jonny 34 år som är gift med Johanna(Max o My här på FL)
    bor i hållsta
    VÄLDIGT musik intresserad har typ måånga instrument hemma mest guror... almänt biltokig har en amazon 69 tävlingsbil som är byggd för SSK-klassik. ja justja vi har ju två barn åxå
    Max snart 3 och My snart 1

• jompabompa

jag har kollat vad som gäller ang. planen det finns 27Mhz a till d och 40Mhz a till d dvs det finns fyra frekvenser på 27Mhz
    och fyra på 40Mhz dvs 8 plan samtidigt

jag har 27Mhz b

• jompabompa

Patrik72 jag är med på fredag men var är det då??

• jompabompa

jag måste hoppa av innebandyn på fredag....jag är så satans förkyld och hinner inte bli frisk.... tror jag...

• jompabompa

jag är på o flyga på söndag!!!!!!!

• jompabompa

Grattis Teller till tösen!!!
    Har vatit ute och provflugit. det är ju inte lätt i kastvinden.... men s***n vad kul...när det inte blåste så gick det faktist att flyga riktigt kontrolerat ser fram emot morgondagen som attans

• jompabompa

Uppdaterar frekvenslistan
    NiklasG 40A
    Swartling 40C, Helli 40?
    Wedde 27b, 40a tror jag
    Iggy 27c 2st, Infraröd C (heli)
    Skrothandlaren 40 C
    Jompabompa 27b

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna