Pappagrupp i Eskilstuna
ville bara titta in och säga hej... min fru har pratat om att ni som hänger här snackar om att flyga med ul plan i nån gympa hall får man haka på??
ville bara titta in och säga hej... min fru har pratat om att ni som hänger här snackar om att flyga med ul plan i nån gympa hall får man haka på??
jag är lätt på med både flyg och innebandy ...måndag.onsdag.söndag har jag svårt, tid och plats så är jag där
Jag och frugan(max o my)+ungar är på beroende när jag jobbar på fm men sen är det lugnt
Nu har jag varit och köpt ett plan... 3:e är ju ganska långt dit...
föresten så sa min fru åt mig att jag skulle pressentera mig... ok here it goes:
Jonny 34 år som är gift med Johanna(Max o My här på FL)
bor i hållsta
VÄLDIGT musik intresserad har typ måånga instrument hemma mest guror... almänt biltokig har en amazon 69 tävlingsbil som är byggd för SSK-klassik. ja justja vi har ju två barn åxå
Max snart 3 och My snart 1
jag har kollat vad som gäller ang. planen det finns 27Mhz a till d och 40Mhz a till d dvs det finns fyra frekvenser på 27Mhz
och fyra på 40Mhz dvs 8 plan samtidigt
jag har 27Mhz b
Patrik72 jag är med på fredag men var är det då??
jag måste hoppa av innebandyn på fredag....jag är så satans förkyld och hinner inte bli frisk.... tror jag...
jag är på o flyga på söndag!!!!!!!
Grattis Teller till tösen!!!
Har vatit ute och provflugit. det är ju inte lätt i kastvinden.... men s***n vad kul...när det inte blåste så gick det faktist att flyga riktigt kontrolerat ser fram emot morgondagen som attans
Uppdaterar frekvenslistan
NiklasG 40A
Swartling 40C, Helli 40?
Wedde 27b, 40a tror jag
Iggy 27c 2st, Infraröd C (heli)
Skrothandlaren 40 C
Jompabompa 27b
hur dags på lördag??
jag är där...