Inlägg från: skrothandlare |Visa alla inlägg
  • skrothandlare

Pappagrupp i Eskilstuna

tittar in här och säger hejsan

• skrothandlare

Efter som jag e lite ny här och så så vilka e ni alla då???

• skrothandlare

swartling oki du e en motor skadad person samma här =)

Patrik72 så du tycker om sport du... det kan man säga att jag inte gör direkt men lite kan man väll spela om det gäller liv och död =)

Ja jag är sambo med nyfiken1 här på forumet. Vi fick nyligen vårat andra barn tillsammans...

• skrothandlare

hade jag haft en klubba och konditionen så skulle jag kunna vara med på innebandy... men men får se vad som händer

• skrothandlare

Wedde: Kanske kan skaka fram en klubba av min morbror men hur ska man lösa ölmagen och kondisen då?? HEHE

• skrothandlare

Tittar in här igen... undrar om det e nån som ska ut och öla lite den närmsta framtiden?? då jag e lite sugen och gärna träffar nya ansikten =)

• skrothandlare

har inga problem att öla på lördag =)

• skrothandlare

halloj.. inte kul att ligga hemma =( har haft feber och grejer nu sen i lördags och det har inte blivit bättre... tog mig friheten att köpa mig ett litet flygplan då ni alla säger att det e roligt =) har jö själv bara kört stora metanol drivna RC plan tidigare... det här lilla planet verkade vara kul men kunde inte flyga så mycket hemma för det finns för mycket väggar och tak här =)... hänger gärna på att testa på nått annat ställe med er

• skrothandlare

swartling.. självklart vill jag med och öla lite... om man mår bättre då... nu mår jag iaf sämmre =( riktigt tråkigt...

Vart ska vi sitta och öla då

• skrothandlare

hallojsan har ni alla haf det kuligt i helgen?? hur länge ska man behöva vara sjuk??? måste jö nästan ta slut snart ska jö jobba imorgon.. dom saknar mig på jobbet =)

• skrothandlare

funderar om man ska med er ut och flyga lite på lördag... har jö aldrig testat mitt x-twin... hur kommer man in i hallen och exakt vart ligger den??? ska man ta med eget kaffe???

• skrothandlare

Uppdaterar frekvenslistan
    NiklasG 40A
    Swartling 40C, Helli 40?
    Wedde 27b, 40a tror jag
    Iggy 27c 2st, Infraröd C (heli)
    Skrothandlaren 40 C
    Jompabompa ??

• skrothandlare

får ta och säga grattis då =)

nu till lite frågor

hur blir det imorgon då?? vilka kommer? vart träffas vi och exakt vilken tid? hur länge brukar ni vara där?? också

• skrothandlare

jag kommer men tar inte med mig planet... måske jobba men jag kommer och hälsar på er iaf... om ni ser en liten smurf med svarta skitiga kläder som ser ensam och förvirrad ut så e det jag =) hihi ses imorgon

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna