Inlägg från: Iggy 82a |Visa alla inlägg
  • Iggy 82a

Pappagrupp i Eskilstuna

Det var skitkul med pulkaåket men jag måste skaffa något med lite bättre glid i så det går fortare!

• Iggy 82a

Köpte ett litet rc plan jag med idag, går det att skruva isär någonstans så man kan byta kristaller, någon som vet?

Är det okej att släpa med sig någon kompis på Innebandyn eller rc flyget?

• Iggy 82a

Wedde: Det är en X-twin, jag skruvade isär sändaren men det var bara kretskort där. Ska ni flyga något i helgen? Får man haka på?

• Iggy 82a

Halloj på alla.
    Vad hette stället där vi ska spela innebandy?
    Är Flygandet i samma hall?
    Jag läste tidigare i tråden att det var flygning kl 11 på lördag och jag är gärna med.

• Iggy 82a

Kanske ska skriva något i inlägget också!

Tackar, då vet jag precis var det ligger, så då kommer jag farande i min vilda gula ford 75:a. Själv har jag inte fått för mig att jag kan spela innebandy, jag kan inte alls, men klubban har jag gömt för mig själv någonstans så nu är det bäst att jag letar fram den!

• Iggy 82a

Oj då, då kanske det blir bebis alldeles snart!=)
    Hittade Klubban så nu kan jag springa efter bollen i 10 sek innan jag blir utmattad.
    Är det hyfsat väder imorron så ska jag provflyga mini planet utanför jobbet.

• Iggy 82a

Jag jobbar på Torshälla Modellsnickeri, där jobbar jag med mina fyra chefer som äger och driver företaget sedan två år då dom köpte det av den förre ägaren.
    Kan låta jobbigt med fyra chefer, men vi var tidigare jobbarkompisar och dom är toppen som "chefer".

• Iggy 82a

Innebandy fredag 2/3

1. patrik+jesper+peter+micke
    2. swartling (eventuellt, får se hur det mås efter tandläkare )
    3. wedde+bigge+Björn
    4. iggy

• Iggy 82a

Jösses vad skoj det var att flyga, jag måste skaffa ett till av den sportigare modellen.
    Det gör bara ondare och ondare i kroppen, det är inte hälsosamt att sporta!=)
    Jag har en kompis som gärna vill vara med att flyga, han har en dotter på snart 2 år men han verkar inte ha någon lust att skaffa någon familjelivs sida.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna