Pappagrupp i Eskilstuna
Jag är oxå öppen för förslag... Välj en dag , tid och plats så får vi väl se om alla har tid. Den här gången tar vi en öl. Kan även tänka mig att bowla lite om intresse finns.
Jag är oxå öppen för förslag... Välj en dag , tid och plats så får vi väl se om alla har tid. Den här gången tar vi en öl. Kan även tänka mig att bowla lite om intresse finns.
Jag har lite mycket just nu (flyttar).... Men bestäm dag tid och plats så kanske jag har tid att hänga på. Ha det så bra och trevlig helg på Er.
Tjenare Grabbar !
Nu är jag tillbaka efter flytten.
Så ni ska spela tennis , hur blev det med bowlingen och ölen då ?
Är det nedlagt eller ???
Tjenare !
Jag kan ställa upp och spela lite badminton med Er , om ni inte redan har fått tag i en gubbe. Har någon ett extra rack som man kan låna eller måste jag ragga tag i ett själv ? Jag spelar hellre än bra. Men jag lovar att jag ska ge 110 %.
Hör av Er om jag är välkommen....
Sorry grabbar !
Jag kan inte i morgon. Sambon har åkt in akut för troligtvis havandeskapsförgiftning. Är nu bara hemma och hämtar kläder osv.
Hoppas att ni kan hitta någon annan som kan ställa upp för mig i stället. Hör med NiklasG om han är bussig och hoppar in...
Ha det så kul i morgon så hörs vi.... ///Fredrik
Tjenare grabbar !
Malin är hemma över helgen. Nya prover på måndag igen.
Idag är det OPERATION BARNRUM som gäller. Taket och väggar är klara. Nu är det inredningen som ska fixas. Det är montering av vagga/säng , skötbord och garderober mm.
Malin har jag skickat iväg till sina föräldrar. Så nu ska det hända grejer här hemma är det meningen.
' Skriv upp mig på innebandyn.
' Är även intresserad av bowling och öl.
' Badminton , tennis går oxå bra.
' Puben med sport på storbilds-TV och en öl i näven funkar oxå.
Välkommen Nackas H.... till detta underbara (vältränade) gäng...
Ha det så bra. Vi hörs. Och tack för ert stöd.
Blir det någon innebandy på fredag eller ??
Vet inte om jag kan. Ska till förlossningen på kontroll igen på morgonen (fredag). Men om jag har möjlighet är jag med och lirar....
Ha det så bra... Hur är det med träningsvärken grabbar ???
Jag kommer.
Sambon är hemma över helgen (som det ser ut just nu iallafall).
Är LADDAD upp över öronen , ikväll är jag giftig...
Håll i Er grabbar , ikväll kommer ni att bli UPPSNURRADE...
Nu kommer jag... ska bara hämta klubban i garaget. Kyler ner den inför kvällen , för den kommer att gå HET.....
Hallå grabbar !
Innebandyn : Vi var 4 st. Jag sprang som bara den (i 5 min).
Jag är precis slut. Det värker precis överallt , mest i ryggen. Min klubba är nog för kort eller så är jag för lång (1.93).
Hur som helst. Nästa fredag hoppas jag på att fler har möjlighet att ställa upp.
Swartling : Hoppas att allt är som det ska med Er.
Inget vidare att sitta och vänta på läkaren. Vi fick oxå vänta sist vi var uppe i onsdags. Vi kom in vid 14 och fick träffa läkaren vid 23.
Ha det så bra.... vi ses
Lycka till nu Wedde och hälsa "solrosen" från mig. Håller tummarna för Er denna vecka.
Hur gick det med hästen ?? Bara bra får jag hoppas...
"Vi måste byta nummer..."
Den som vill delge sitt mobilnr. skickar det till mig på min inbox senast torsdag kl 16.00 så kommer en telefonlista att skickas ut på torsdag kväll till er inbox.
Kollade in videon på Hobbexsidan på planen ni skulle köpa/hade. Verkade helhäftigt. Skaplig landning på parkbänken...
Kan man flyga flera samtidigt ??
Ännu en gång lycka till Wedde...
Mobilnumren har börjat trilla in i inboxen.....
Ha dé
Tjenare Grabbar !
Idag var det återbesök på förlossningen. Vi hade ju bara permis över helgen...
Nya prover , CTG kurvor osv.
Läkaren ville oxå göra ett ultraljud igen. Bara för att kolla att allt stod rätt till. Det gjorde det. Sedan var han nyfiken på vilket kön det var på bebisen. Den som inte vill se tittar i taket , sa han. Malin tittade i taket och jag blev ett med skärmen. Nu har jag min chans tänkte jag. Tror ni att jag såg något ??? Nej ! Det var väl ett kön i jätteformat på skärmen , men jag hade inte en susning att se vad det kunde vara.
Jag frågade läkaren efteråt om han såg vad det skulle bli. Det gjorde han. Men han berättade inte vad det var.... Jag får hålla mig till tåls ett par veckor till med andra ord.
Det är vad som har hänt idag. Imorgon tar vi nya tag på jobbet och på onsdag är det återbesök igen på förlossningen.
Vem jag är : Fredrik heter jag och är sambo med mimmis74 här på FL.
Jag är med på innebandyn (om inget annat händer....)
Skickar ut telefonlistan till Er alla i pappagruppen....
Uppdaterar telefonlistan på fredag (innan innebandyn). Patrik72 redan har tillkommit.... hinner det bli fler ???
Jag kommer !!!! (på innebandyn alltså).
Du är så välkommen , vi tar emot alla som vill vara med i vår gemenskap....
Skickar ut en uppdatering på telelistan på fredag.
Ha det så bra.
PS. Blir det någon innebandy på fredag eller ?? Känner att jag har lite spring i benen....![]()
Innebandy fredag 16/3:
Wedde + Bigge
Iggy
patrik+robin+jesper
swartling
teller