Inlägg från: Wedde |Visa alla inlägg
  • Wedde

Pappagrupp i Eskilstuna

Va´segt det var här då!! Det får väl bli Niklas, du o jag då Patrik .Skämt å sido, jag är rätt dålig på att skriva själv, det är så mycket annat att göra än att sitta framför skärmen. Har ni sett Eskilstuna mammornas tråd?, över 200 sidor.
    Nu ska jag iväg å köpa några eluttag, tvättstugan ska bli färdig.
    Ha en härlig kväll.

• Wedde

nja, slappheten vann igår igen. Ska försöka få ända ur vagnen i helgen. Tanten gnäller, men renoveringslustan lyser med sin frånvaro. Det är inte bara elen som ska inkopplas, bänkskivor m.m ska också upp. Men allt ska vara färdigt tills "sladden" kommer.
    Ska vi bara "öla" eller ska vi ta ett parti bowling först, mig spelar det ingen roll, men bowling är kul.
    Nu ska jag luncha sen är det två möten, suck.
    Ha de´.

• Wedde

Ja e me, behöver bli av med "skengraviditetsmagen". Jag vilka kvällar som helst. Kan även fixa tider på jobbet. Vi har en tennisplans stor gymnastikhall högst upp i WM-data huset (Fort-F). Tråkigt att man inte utnyttjar den mer. Ren lathet.

• Wedde

Jag kan kolla på jobbet. Vilken tid (klockslag)? Fredag 2/2 eller är jag helt ute o cyklar! Hur många blir vi? Fick det till 5st. Lunchdax, kikar in lite senare. Ha de´

• Wedde

Hej igen! Hallen är bokad till kl21 nu på fredag, blir det för sent efter det? Jag kan åka ner till kontoret ikväll o kolla om andra tider i veckan o nästa vecka. Vilka dagar går ej?

• Wedde

Ett förtydligande. Hallen var bokad av andra nu på fredag.

• Wedde

Funkar alldeles utmärkt för mig. 9/2 19.

• Wedde

Go morgon. Nu börjar det bli rörigt här.
    Nu måste vi reda ut det här. Bowla, bärs o badminton,hur många blir vi ???? Nån får ta tag i det här. Jag kan alla kvällar (tror jag) i dagsläget. Och jag är med på allt. Pengar är mycket men inte allt. Kikar in senare under dagen. Måste börja jobba. Ha de´.

• Wedde

Passar alldeles utmärkt för mig.

• Wedde

Ja antingen eller, vill gärna orka uppleva "sladdens" födelse.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna